Bij mij ging het omwisselen goed fout...
Na blikseminslag(07-08) in of nabij de kabelkast werkte mijn com21 modem ook niet meer. Er moest dus een nieuw modem komen wat de woensdag erop (11-08) inderdaad geinstalleerd werd. Helaas bleek bij mijn account nog steeds het oude modem te staan. Hierna ging nog veel meer mis, waarschijnlijk door de drukte rond de grote omruilactie. Accountnaam, geen van de drie wachtwoorden, bleken nog te kloppen. Een tiental telefoontjes met de helpdesk, mocht niet baten. De belooflijn zou een eerlijker omschrijving zijn geweest.javascript:emoticon(':devil:')
Het zal wel toeval zijn, maar na een belofte mijnerzijds om op te zeggen als er binnen een week nog internet zou zijn, bleek op de valreep(06-09) alles toch nog goed te komen. Nu werkt alles eindelijk zonder problemen.
Een troost is dat 1 maand storing, 2 maanden restitutie zou moeten betekenen. Nog even afwachten....javascript:emoticon(':wink:')