Voor Petern als lid van de klankbordgroep.
Ik ben een internetbankierster bij de Rabo vanaf het begin. Daarbij was ik prettig verrast dat deze bank ook voor de Mac het internetbankieren zo gemakkelijk maakte. Sinds januari van dit jaar is er kennelijk e.e.a. gewijzigd en krijg je regelmatig te maken met een hortend internetbankieren. Uiteindelijk lukt het me wel om mijn opdrachten te verwerken, maar het adresboek is o.a. onbruikbaar. Als je een aantal opdrachten na elkaar wilt doen wordt regelmatig de verbinding verbroken en moet je weer opnieuw beginnen.
Sinds kort verschijnt bij het opstarten inderdaad de mededeling dat Rabo de Macprogrmmatuur niet ondersteunt (en je dus bij problemen niet bij de helpdesk aan hoeft te kloppen).
Ik vind dat erg jammer, want er zijn immers de laatste jaren een groot aantal bijkantoren bij de Rabobank gesloten en ook de service in de banken zelf is minimaal. (Als je bijv. een simpele reisverzekering af wilt sluiten kost je dat vaak drie kwartier wachttijd omdat er maar enkele personen de klanten kunnen helpen). Terwijl de bank er aan de ene kant van alles aandoet om zijn klanten aan het internetbankieren te krijgen, wordt door deze maatregelen weer een andere groep klanten weggejaagd. Ik hoop dat je er in de klankbordgroep aandacht aan kunt besteden.
Uiteraard heb ik ook de petitie ondertekent, alleen ik was pas de 9e, waar zijn al die andere bij de Rabo internetbankerende MacFreakers??