Om dan te beweren dat het probleem niet bij Apple ligt, ben ik het niet mee eens.
De enige die stellig beweert dat het probleem bij Apple ligt ben jij.
Ik ben niet vooringenomen en ben vooral nieuwsgierig naar een mogelijke oplossing.
Volgens mij spelen er hier meerdere zaken. Dat geeft het risico dat dingen door elkaar gaan lopen:
1. Mail van *@me.com, *@icloud.com of *@mac.com die soms wel (ook al is er geen correcte rDNS vanuit Apple) en soms niet bij Ziggo aankomt.
2. De HELO/EHLO foutmelding die een bounce (bij in dit geval Ziggo) veroorzaakt met een rDNS melding.
3. Overige problemen met de mail van Ziggo.
Ik heb voor geen van de drie punten een oplossing. Maar voor 1 en 2 ben ik in contact met zowel Apple als Ziggo omdat ik niets op voorhand wil uitsluiten. Voor 3 kan ik niets doen want ik ben geen klant bij Ziggo.
Overigens komt er vanaf mijn Apple account niets meer binnen bij Ziggo. Dus dat feestje duurde niet lang.