Supportvragen Mac > Netwerken en communicatie
Problemen WiFi en Ethernet
Frisky:
--- Citaat van: boiing, 10 april 2024 - 22:58 ---Dat wordt er niet bedoeld.. De 'Flix-test': een nieuw, schoon gebruikersaccount aanmaken en daarmee inloggen. Dan kijken of alles wel werkt. Dat account kun je later weer verwijderen. Door die test sluit je mogelijk uit dat het aan geïnstalleerde software ligt.
En Ghost VPN eens helemaal verwijderen is ook te proberen.
--- Einde van citaat ---
Je hebt helemaal gelijk! Het werkt nu wél! Dus toch ergens een software fuck up. Ik ga morgen gelijk even wat zaken eraf gooien. Nu vierkante ogen na 15 uur werk + dit oplossen.
Thanks voor de hulp!
Frisky:
--- Citaat van: nnsa, 10 april 2024 - 20:17 ---Misschien zou je kunnen overwegen om je interfaces bij netwerkvoorkeuren te verwijderen en opnieuw aan te maken ?
Of je DHCP server moet geen (juiste) IP-adressen meer uitdelen ?
Heb je al een (nieuw) vast IP-adres geprobeerd ?
Test gebruiker aanmaken en mee testen ?
--- Einde van citaat ---
Thanks, het werkte dat testaccount!
boiing:
Anytime! Top :thumbs-up: (ook namens nnsa :biggrin:).
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie