Telebankieren
25 april 2007 - 09:31    reactie #25
geplaatst door: Flix
Vertel dan eens over de Safari problemen icm Rabobank internetbankieren, want ik ben toch wel erg benieuwd wat er mis is...
Telebankieren
25 april 2007 - 09:35    reactie #26
geplaatst door: Daysleeper
Blijven hangen van de website, foutmeldingen, en af en toe codes niet accepteren (die Camino vervolgens moeiteloos pakt).
Maar ik heb volgens mij zien staan op de Rabobankwebsite dat je beter niet Safari kunt gebruiken maar een andere browser.
Telebankieren
25 april 2007 - 09:49    reactie #27
geplaatst door: Flix
Vreemd; er zijn al jaren geen problemen meer met de verschillende versies van Safari. Alleen in de begintijd van Rabobank internetbankieren ging het vaak fout, maar dat is al 'lang' geleden.
Het enige is de melding na inloggen over "onbekende browser - browser herstarten"; die moet je negeren, that's all.
Telebankieren
25 april 2007 - 09:51    reactie #28
geplaatst door: Daysleeper
Okee. Ik moet zeggen dat ik na die paar meldingen het nooit meer heb geprobeerd, en altijd automatisch Camino gebruikt heb. Misschien is het dus nu verholpen. Dat zou mooi zijn aangezien Safari mijn favoriete browser is.  :smile:
Telebankieren
25 april 2007 - 10:25    reactie #29
geplaatst door: Juanpaco
Zowel Camino als Safari geven normaal inderdaad geen problemen. Als het als een vastloopt is dat bij Safari. Ik heb toch wel eens twee of driemaal een accept opnieuw moeten invullen voordat deze verzonden werd. Want het stokt dan bij het verzenden Dan gebeurt er ineens niets meer en moet je gewoon opnieuw beginnen. Bij Camino heb ik dat nog nooit meegemaakt. En die melding van "onbekende browser" zie ik nooit. Vreemd.
Telebankieren
25 april 2007 - 16:02    reactie #30
geplaatst door: Spooter
Haha een automatische incasso is net zo makkelijk

:happy:

Telebankieren
25 april 2007 - 19:32    reactie #31
geplaatst door: Martinuz
Maar nu weer on topic: Het enige wat bij mij niet werkt (en nog nooit gewerkt heeft) is de Enter-toets, ik moet altijd op de bevestiging klikken. verder geen gezeur. Nu ben ik geen enorme held in dit soort zaken, maar heb je Safari al eens opnieuw ingesteld? Cachebestanden verwijderd? Ikzelf draai geregeld Yasu, wat kennelijk een hoop gezeur voorkomt.
Er had hier een heel intelligente tekst kunnen staan
Telebankieren
25 april 2007 - 22:48    reactie #32
geplaatst door: Juanpaco
Die entertoets doet inderdaad niets en dat is dan een extra gepriel. :dozingoff: