Sander gaat met XS4ALL aan de slag om via die route druk op Tiscali uit te oefenen.Ik ga Tiscali morgen op het 030-nummer bellen...
Daar betaal je geen 25/maand voor....
Ik snap ook niet waarom ze roepen dat de verbinding met Apple server down zo zijn. De traceroute informatie van erik is iig onderweg naar xs4all. Een apple server is ook gewoon een server waar hele normale mail en webprogramma's opdraaien die ook op linux machines werken.
Top van de MacUser dat ze gewoon even bellen of mailen en vragen wat er aan de hand is.
Sander, MacUser
(Bewerkt door PeterCornelis om 12:44, 17-08-2006)
PeterCornelis om 14:20, 16-08-2006Shit, en ik zit sinds kort ook met m'n telefoon bij die Italianen...
Als de mafia maar niet aftapt...
Intussen werkt het allebei weer (mail en site);ik weet niet vanaf hoe laat, want ik was vandaag op locatie aan het filmen en had m'n powerbook niet mee...
En ter info:[[PIEP]-modus] van Tiscali heb ik nog niet eens een ontvangstbevestigingsmail op mijn klacht ontvangen... [[PIEP]-modus-uit]
bewerking: geinig die censuur hier: vandaar dat ik het ook al modus genoemd had (we houden tenslotte niet van schelden
(Bewerkt door erik bannenberg om 20:51, 17-08-2006)
erik bannenberg om 22:13, 16-08-2006Ik ga Tiscali morgen op het 030-nummer bellen...
En wat kwam daar uit? Welk 030 nummer trouwens, het is nu toch een 0900 nummer?[/news]
Ik heb er dus van af gezien.Wel had ik al een mail gestuurd naar ze, maar blijkbaar hoeven ze daar niet op te reageren.
Voor dat 030- nummer: zie eerder in dit draadje, of gewoon op hun eigen site bij 'contact'.
(Bewerkt door Gertjan om 21:44, 17-08-2006)
Wat wèl stom is van .Mac, dat is dat is dat ze webmailniet voorzien van spamfilters (dat doet je Mail-app pas).Maar die kwestie is off-topic.
Gertjan om 21:39, 17-08-2006@ Fool; via dat 030 nummer kom je uiteindelijk bij dat 0900 terecht, dus toch dokken
Peter Villevoye om 22:56, 17-08-2006De blacklist beschreef .Mac als een BRON van spam,
Het blijft heel raar inderdaad, naast mail levert macuser ook webhostingdiensten en die sites draaien gewoon op Apache. Enige tijd geleden is er ook zo'n storing geweest en macfreak was wel bereikbaar en macuser niet maar dan alleen voor Tiscali gebruikers. Ook een ping vanaf Tiscali naar MacUser kwam er niet doorheen, terwijl sommige Tiscali gebruikers wel verbinding kregen.
De wet van Murphy.
Sander.
PeterCornelis om 23:02, 17-08-2006kies optie 1. Je zegt dat je een storing bij Tiscali te melden hebt, doorverbonden wil worden met de technische helpdesk en daar niet voor wenst te betalen. Een enkele keer wil men niet meewerken, maar dan bel je opnieuw en dan krijg je een welwillender persoon. Zo is me dat al vier keer gelukt.
En nu is zelfs de homepage van Tiscali onbereikbaar.
[citaat]Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 19-08-2006 met ticketnummer ***. Naar aanleiding van dit e-mailbericht kan ik u als volgt informeren.
We hebben routeringsproblemen gehad de laatste paar dagen. Op dit moment zijn de problemen opgelost. Indien u nog steeds problemen ondervindt willen wij graag het ip-adres van uw verbinding weten. U kan deze opvragen via de pagina http://www.watismijnip.nl.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Afdeling Customer Services[einde citaat]
ik tracteer op een biertje voor degene die hier een soort van sorry voor de overlast oid in kan ontdekken...
sinds een week (ongeveer) steeds gedonder met .mac.
Geen mail sturen, niet ontvangen geen idisk etc.En ja: Tiscal 4 adsl abonnement...(heel soms doet .mac het via hun heel even...)
Bas Buis