Heb geen klachten over verbinding. Internet werkt prima, telefoon/televisie net zo.Snelheid internet is opgeschroefd sinds een paar maand.Af en toe de modem/router herstarten houdt de snelheid ook op peil las ik eens ergens.
Ohja... wat betreft downtime... de verbinding-downtime moet je gewoon eens navragen in je omgeving, aangezien het erg wijk/regio afhankelijk is. De diensten zoals email, webspace, FTP kun je altijd bij iemand anders dan Ziggo onderbrengen voor meer zekerheid. Een eigen server kan natuurlijk ook nog.
Digitale HDTV van Ziggo is ook zeer goed, ik twijfel nog over alles-in-één...
en deze is redelijk stabiel te noemen qua snelheid. gaat niet veel lager.
Aan TS: in mijn vorige post gaf ik al aan dat de zakelijke abbo's wel met een vast IP geleverd kunnen gaan worden. Alleen kun je geen instellingen in het modem wijzigen. Ook Poort 25 is gewoon geblokkeerd.
Ik ben een stuk wijzer geworden door alle reacties, dankjewel allemaal.
... nu die leesbril nog.
want hier veranderd m'n externe ip zélden. ik zal er de komende tijd wel even op letten hoe lang hij hetzelfde blijft, maar ik weet nog wel (in de tijd dat m'n externe ip weleens nodig had) dat die altijd tijden hetzelfde bleef.
Wanneer ik een klant een concept 'live' wil laten zien stuur ik deze meestal een link in de E-mail, dat is dus het probleem niet.
Bij Ziggo Zakelijk zijn volgens mij voldoende mogelijkheden, inclusief vijf vaste IP adressen.
Snelheid met of zonder torrents zijn voor een zakelijke verbinding zijn niet relevant.