[img=right]http://www.euronet.nl/users/studea/macfreak/cola.jpg[/img]In navolging van de Amerikaanse Apple/iTunes/Pepsi-campagne van enkele jaren geleden, gaat Apple Europa samen met Coca Cola 70 miljoen iTunes en duizenden iPods uitdelen in Engeland en Duitsland. Ja, je leest het goed: Nederland doet niet mee. Misschien dat er een nano uit een vrachtwagen onderweg van Engeland naar Duitsland valt, maar het is voor de rest een UK/DE-only feestje, helaas. Oostenrijk en Zwitserland mogen meefluiten op de speciaal eraan gewijde Apple Europe en Coca Cola in iTunes-campagne
website, maar wij kunnen alleen maar kijken en luisteren naar de speciale live-concerten en exclusieve podcasts.
Kennelijk is de 'drive' waarmee Steve Jobs in 1983 de topmanager John Sculley van Pepsi wegkaapte om directeur van Apple te worden ("Do you want to spend the rest of your life selling sugared water, or do you want to change the world") een beetje omgeslagen. Hij verkoopt leuke deuntjes en maakt nu zelf constant aardige deals met bruin suikerwater...
Meer informatie: zie
het Apple-persbericht.