Apple toont iPhone-reclames
4 juni 2007 - 21:11    reactie #25
geplaatst door: JPZ
Prachtig apparaat,ik kan niet wachten tot hij hier te koop is.
Noem het een speeltje,maar als de iPhone doet wat deze reclames beloven,is het voor mij het mooiste stuk gereedschap op de wereld,en goed gereedschap verdient zichzelf terug.
300+ New Features! 50 or so might not be intended but they're still new!
Apple toont iPhone-reclames
4 juni 2007 - 22:13    reactie #26
geplaatst door: Peter Villevoye
Okay, fair enough. Het bekijken van een film op 'n vlucht naar Tokyo
is net zo'n scenario als het reserveren van een calamaris-restaurantje
na het zien van Pirates. Beide zijn zo onwaarschijnlijk dat ze reëel zijn,
want de werkelijkheid is altijd gekker dan wat men waagt te bedenken.
Beide zijn legitieme redenen om de iPhone zo snel mogelijk te kopen...
:satisfied:
Studea — Advies - Training - Begeleiding in DTP, web- en app-design.  En... een PixelFreak !
Apple toont iPhone-reclames
4 juni 2007 - 22:23    reactie #27
geplaatst door: majorB
Reizen met de auto gaat simpel, "TOM-TOM" zit naast me met de kaart in de hand en zegt me vaak waar ik 10 min. geleden had moeten afslaan.  Dat houdt de spanning en de discussies er in!

Mijn GSM staat alleen maar aan als ik onderweg ben en voor het thuisfront bereikbaar wil zijn. Voor de rest kan ik gewoon thuis bellen op een vaste lijn en hoef ik niet zo nodig voor iedereen steeds bereikbaar te zijn.

Een iPod heb ik niet. Wel een eenvoudige mp3-speler zonder scherm. Wordt hooguit 1x per jaar gebruikt tijdens een lange nachtelijke autorit als de rest om me heen slaapt.

Film kijken doe ik thuis op TV of in de bioscoop. Ik ga toch niet moeilijk zitten doen op een schermpje zo groot als een doosje lucifers.

Foto's maak ik met een analoge en een digitale camera. Daar heb ik geen telefoon voor nodig. Die hoeft alleen maar dat te doen waar hij voor bedoeld is: telefoneren.

Een adresboek en agenda, probeer het eens op de oude manier: met potlood en papier.

Al de hierboven genoemde zaken zijn misschien wat gechargeerd maar in feite komt het erop neer dat we ons onze nieuwe behoeftes laten aanpraten.  Het gebruik van dit soort geïntegreerde apparatuur is leuk maar bespaart niets, geen tijd, geen moeite en zeker geen geld.

Ik kijk nu al uit naar de vakantie: geen telefoon, geen krant, geen iPod, geen mac, helemaal niets behalve blote voeten in het gras en genieten van een boek, een gesprek en de omgeving.
Apple toont iPhone-reclames
4 juni 2007 - 22:46    reactie #28
geplaatst door: Peter Villevoye
En nu ik weer... Ik dien je van repliek op ieder argument. :biggrin:

Reizen is weer wat makkelijker, dankzij de iPhone. Ik ben vaak te voet,
met het OV, geen TomTom, en de buschauffeur weet ook niet altijd waar
dat bedrijf op een industrieterrein precies zit. Maps op de iPhone is troef !

Mijn mobiel staat ook altijd uit omdat ik les geef. Maar aan het einde van
de dag wil ik graag weten wat er zoal gemaild en (telefonisch) gemeld is.
Met de iPhone kan dat in één keer; makkelijker dan andere smartphones.

Een iPod ga je pas missen als je 'm een tijdje gebruikt hebt. Ik fiets graag
en vind 't heerlijk om met mijn eigen muziek 't altijd en overal aanwezige
geruis van verkeer te camoufleren. Pas diep in 't bos gaan de doppen uit.

Films kijken doe ik ook niet op een iPhone, maar vooraf in de kroeg even
kijken wat er draait, een voorfilmpje plukken en Moviemeter effe checken,
is wel iets wat ik zie zitten. En als ik naar Japan vlieg ga ik spelletje spelen.

Foto's maken met camera's is leuk, maar die klont in je tas, een aparte tas,
is weer het andere uiterste. Terwijl je alleen even die snapshot wil maken.
Om nog maar te zwijgen over het direct kunnen verzenden ervan.

Ik kijk ook uit naar mijn media- en communicatieloze vakantie.
Tuurlijk kan dat ding uit en wil je af en toe onbereikbaar zijn.
Maar zo'n iPhone maakt de andere 50 weken wel leuker !
Studea — Advies - Training - Begeleiding in DTP, web- en app-design.  En... een PixelFreak !
Apple toont iPhone-reclames
4 juni 2007 - 22:52    reactie #29
geplaatst door: janjaap
>>Een adresboek en agenda, probeer het eens op de oude manier: met potlood en papier.

Ik werk in ploegendienst en een vriendin van mij ook. Als het roostertechnisch uitkomt,
mogen haar twee honden :inlove: bij mij logeren.

Mijn roostercyclus is 10 dagen en die van haar 42. Om e.e.a. te vergelijken is iCal een stuk
eenvoudiger dan potlood en papier...

De tijd die ik nodig zou hebben om alles op papier te zetten besteed ik liever op blote voeten in het gras. :wink:

Soms zijn moderne middelen voor mij gewoon tijdwinners. De gewonnen tijd wordt besteed aan
de door jou aangehaalde activiteiten.

JJ
"All empty souls tend toward extreme opinions."
27" iMac | EyeTV200 | 4 of 5 TB aan externe opslag: 1 backup is geen backup
iPhone 3G 16 GB Black | 80 GB iPod Black
Apple toont iPhone-reclames
4 juni 2007 - 23:26    reactie #30
geplaatst door: majorB
duidelijk dat we in verschillende "kampen" `zitten, heeft misschien ook met leeftijd te maken.
Het heeft verder geen zin om tegen elkaar te gaan zitten opbieden.
Het moge duidelijk zijn dat ik GEEN iPhone zal kopen, misschien in de toekoms een iPod Shuffle of Nano maar dat zal het dan wel zijn.

Veel plezier met je nieuwe gadget
Apple toont iPhone-reclames
5 juni 2007 - 09:46    reactie #31
geplaatst door: Geo
Ik denk dat mijn Treo (TomTom, Internet, e-mail, agenda, Metro, NS dienstregeling, camera enz,)
meer kan dan Apple's iPhone.
Toch kan ik niet wachten tot'ie uitkomt.
Het apparaat heeft op mij een enorm hoog 'hebbe' gehalte.
De manier hoe je aplicaties er op gebruikt, de samenwerking met m'n Powerbook
en de looks, hebben heel veel aantrekkingskracht.
Geo
Powerbook 12", 15" & 17"/ MacOS 10.6.4 Eng • iPhone •  iPad 64Gb • iPod Nano 8Gb • iPod 160Gb  (Apple since 1988)
Apple toont iPhone-reclames
6 juni 2007 - 04:37    reactie #32
geplaatst door: kiwimark

Citaat
Muis om 20:31, 4-06-2007

Citaat
kiwimark om 19:49, 4-06-2007
Ik denk dat we hier een mooi voorbeeld hebben van marketing: het maken van klanten en ze behouden.


marketing is toch echt iets anders. verplaatsen in de wensen van de consument komt dichterbij.


Muis ik weet niet he ver jouwervaring met marketing en reclameteruggaat, die van mij is zo'n 25 jaar. Enige ervaring heb ik dus wel.

Verplaatsen in de wensen van je klant is een onderdeel van marketing, maar niet de beschrijving. MArketing is puur gericht op het maken van klanten en ze behouden: dwz mensen de indruk gevendat zonder jouw product hun leven geen leven meer is en wanneer ze je product hebben gekoscht er naar streven dat ze deze actie herhalen. Hetliefst so vaak mogelijk en tegen het hoogst mogelijke rendement.
g.r.e.e.t.i.n.g.s
mark ® hanging out in san francisco - wellington - europe (or in between)
MacBook Pro 15inch MacOS 10.5.6 Eng • Apple Cinema HD Display 23" • Ipod iTouch 2nd gen • iPod Shuffle 1Gb
Apple toont iPhone-reclames
6 juni 2007 - 18:23    reactie #33
geplaatst door: Peter Villevoye
Zolang ik het eng vind om een nummer op te zoeken, te noteren
of mijn agenda even te openen wanneer ik iemand aan de lijn heb,
kunnen smart-phones vooruitgang boeken qua interface...
Studea — Advies - Training - Begeleiding in DTP, web- en app-design.  En... een PixelFreak !