geplaatst door: Robert
http://www.macfreak.nl/modules/news/images/RIM_Logo.jpg
Niet Samsung, maar RIM was de 'schuldige'
Recent kon je hier op MacFreak dit nieuwsbericht lezen over een vage marketing-campagne die in Sydney, Australië, een hoop mensen in het zwart liet verschijnen, terwijl er zowel op die bus als op de borden waarmee gezwaaid werd de tekst WAKE UP! stond. Algemeen werd toen aangenomen dat Samsung hiervoor verantwoordelijk was, omdat ze in bijna al hun reclame's Apple op de korrel nemen.

Inmiddels blijkt dat het niet Samsung was die achter deze actie zat, maar BlackBerry maker RIM, die ermee probeerde aandacht te krijgen voor BlackBerry OS 10.

De vraag is of de keuze om je af te zetten tegen Apple de beste is. RIM deed dit eerder met de lancering van hun PlayBook-tablet. De slogan was toen 'Amateur Hour is Over', wat ze vervolgens vaak is nagedragen toen bleek dat de software van de PlayBook eigenlijk helemaal niet af was en de PlayBook vervolgens jammerlijk flopte.
Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
Niet Samsung, maar RIM was de 'schuldige'
1 mei 2012 - 19:39    reactie #1
geplaatst door: robertjan
Desondanks blijft het een bijzonder aparte actie. Hebben ze bij RIM écht niet door dat deze actie gepast zou zijn bij hun eigen management, maar totaal ongepast bij Apple?