Hergebruik van een Apple-reclame
4 mei 2009 - 10:09   
geplaatst door: Robert
[img=right]http://www.macfreak.nl/base/data/news/images/iPod_nano_4G_lineup.jpg[/img]In het onderstaand YouTube-filmpje is te zien hoe het reclamebureau van het Canadese Rona (een grote bouwmarkt-keten) zeer creatief gebruik maakt van een billboard voor de iPod nano met het bekende beeld waar we zien dat de verf er letterlijk vanaf druipt.

En voor Rona is verf natuurlijk de core-business:

&hl=en&fs=1">
&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340">


Als je bovenstaande video niet kunt zien, klik dan even hier.

Aangezien YouTube filmpjes meestal niet in kwaliteit uitblinken, en deze is jammer genoeg geen uitzondering. Maar gelukkig zijn er meer high-res foto's van het ophangen van deze banner hier te zien.

Het enige wat hierbij onwillekeurig afvraagt is of Apple de humor er ook van zal inzien, of dat ze op hun strepen gaan staan en Rona gaan vragen om de banner weer te verwijderen. Ik zelf denk het niet, eigenlijk is er hier alleen maar sprake van synergie: Apple's billboard krijgt alleen maar meer aandacht. En vragen om de banner te verwijderen zou waarschijnlijk wel erg onsportief overkomen.
Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
Hergebruik van een Apple-reclame
4 mei 2009 - 13:32    reactie #1
geplaatst door: Remko
geweldig
Dit is een vrolijke/goede manier van reklame

:thumbs-up:
P.S. let niet te veel op spel- tik en gramatica foutjes
Aai am oonlie joeman!!!
Hergebruik van een Apple-reclame
4 mei 2009 - 20:07    reactie #2
geplaatst door: JelleSE
Erg leuk gedaan. Goed over nagedacht! Zo mogen er meer komen :tounge: