Waarom denk je dat omdat het toevallig altijd hetzelfde blijft?
Dat dit voor Coca Cola werkt wil niet zeggen dat het voor andere bedrijven ook werkt. Er valt miss. vrij weinig te veranderen aan het concept Coca Cola dus zal het bedrijf waarschijnlijk ook vasthouden een dat imago.
Vergelijk dat eens andere bedrijven, Apple maakt toch ook steeds betere en vernieuwende producten dus daar hoort dan ook zo nu en een upgrade -redesign van de huisstijl bij.
Neem Microsoft, het bedrijf gaat vanaf nu helemaal voor de web-standaarden en ze gaan zich daar meer dan elk ander bedrijf op richten dan is het toch logisch dat ze nu een logo's hebben aangepast zodat het ook gemaakt kan worden zonder afbeeldingen te gebruiken.
En juist dat gaat een hele grote hype worden in de toekomst bedrijven die een logo willen hebben die je online kunt maken zonder afbeeldingen te gebruiken maar puur met HTML en CSS.
http://cssdeck.com/labs/codecast-transforming-new-microsoft-logo-into-windows-8-logo(Bewerkt door Shmoo om 18:32, 2-12-2012)