Microsoft, aandacht en smaak
3 juli 2009 - 16:46    reactie #25
geplaatst door: Franky2002
Lachuh :thumbs-up:
Jammer, en schijnheilig dat ze hem al weer ge-pulled hebben.
Microsoft, aandacht en smaak
3 juli 2009 - 17:16    reactie #26
geplaatst door: hitchhiker

Citaat
Calvin om 11:04, 3-07-2009
Gelukkig, we zijn er weer.

Laat iedereen toch eens in zijn waarde ipv altijd maar een waarde oordeel te vellen.
Dat je roept dat een bedrijf geen smaak heeft, tot daar aan toe.. maar om dan maar gelijk alle gebruikers te schofferen.....

Je plaat blijft hangen.
Microsoft, aandacht en smaak
3 juli 2009 - 18:15    reactie #27
geplaatst door: Calvin
Ok, laat maar........


reactie weggehaald.....

(Bewerkt door Calvin om 18:22, 3-07-2009)
-= Back by popular demand =-
GetdropBox.com
Microsoft, aandacht en smaak
3 juli 2009 - 21:14    reactie #28
geplaatst door: ouwemac
Ik heb de andere filmpjes bekeken..... :woot:

Die vond ik dus leuk!, met als uitschieter naar boven die met grandpa

Terecht dat die met de 'brakende' dame is weggehaald, de anderen zijn van veel hoger niveau. :cool:

Al verbind ik hier geen conclusies aan voor wat betreft het product wat gepromoot wordt.

Even terzijde: Dean Cain kan wat mij betreft zo in een komische film gaan spelen.   :thumbs-up:
De manier waarop we communiceren bepaalt voor een groot deel hoe we denken en handelen.
Microsoft, aandacht en smaak
3 juli 2009 - 23:47    reactie #29
geplaatst door: iBos
Als rechtgeaarde Harry Potter fan ben ik nu toch wel erg benieuwd welke Harry Potter site werd weggepiept in het filmpje..........
date of switch 10072006
Microsoft, aandacht en smaak
4 juli 2009 - 03:53    reactie #30
geplaatst door: Godfather
Vind er geen hol aan.
Mac Pro '08 - iPad 16GB - iPhone 6 - Next Gen MB Pro
Microsoft, aandacht en smaak
4 juli 2009 - 08:57    reactie #31
geplaatst door: Appelflap

Citaat
Evam om 14:45, 3-07-2009
En, zo vraag ik me dan af, welke browser was het waar mevrouw zo kotsmiselijk van werd?  IE7?


Dat was ook de eerste indruk die ik had bij het bekijken van het filmpje.
De reactie van de man vond ik wel grappig: "Really ?"

(Bewerkt door Appelflap om 9:01, 4-07-2009)
Microsoft, aandacht en smaak
4 juli 2009 - 12:31    reactie #32
geplaatst door: jbtroost
Waarom wordt dit gepost, eigenlijk? Dit gaat toch helemaal niet over een kwestie van smaak? Komt me allemaal een beetje té makkelijk over...

Groet, JB
Microsoft, aandacht en smaak
4 juli 2009 - 14:08    reactie #33
geplaatst door: crime scene
Meer dan smakeloos. Feit: IE verliest marktaandeel, op aanzienlijke schaal. En dit soort "virale" kots filmpjes zullen daar niet zoveel aan veranderen. Hooguit "leuk" voor pubers en andere vage types. Ook "toevallig" dat ze het filmpje terugtrekken. Dat  in de geest van: "negatieve aandacht is ook aandacht?" Ik zou er eerder geen verdere aandacht aan schenken, paarlen voor de zwijnen.

PS
De tegenspelers van Microsoft, o.a. Apple, Mozilla en Opera wrijven vast in de handjes met zo'n slechte campagne.
Microsoft, aandacht en smaak
5 juli 2009 - 11:29    reactie #34
geplaatst door: Johan Morris

Citaat
macquarius om 15:29, 3-07-2009
Dat Superman (Dean Cain) zich laat lenen voor zo'n slechte commercial...

Is waarschijnlijk bewust getypecast omdat hij dergelijke presentaties ook doet in bijvoorbeeld "Ripley's Believe It or Not" waarin sensationele rampen & reddingsoperaties worden getoond.
Microsoft, aandacht en smaak
5 juli 2009 - 19:59    reactie #35
geplaatst door: docHerman
Ach, recessie leidt soms tot rare acties. Moet je voorstellen, dit doen om een boterham te verdienen :barf:
Microsoft, aandacht en smaak
6 juli 2009 - 12:29    reactie #36
geplaatst door: Peter Villevoye
Ik had mezelf voorgenomen ditmaal tijdens mijn vakantie
niet diep te duiken in allerlei (Mac) nieuws maar gewoon de
wereld te laten draaien. En da's goed gelukt. Thuisgekomen
was dit dus een van de eerste filmpjes die ik ging bekijken.
Mijn hemel - what were they thinking ??? Is dit een viral ??

Als een persoon of bedrijf in de aandacht wil komen dan is
het wel eens een goeie methode om te werken volgens het
principe: "slechte publiciteit is ook publiciteit". Maar als je al
een bedrijf van formaat bent, dan is dat principe gevaarlijk.
Hoeveel video-campagnes heeft MS in pakweg één jaar tijd
nu al gelanceerd en de mist in zien gaan ? Of willen ze echt
op deze wijze aandacht trekken voor die andere video's ?

Ik zal dat bedrijf haar tactiek en ethiek nooit snappen...
Studea — Advies - Training - Begeleiding in DTP, web- en app-design.  En... een PixelFreak !
Microsoft, aandacht en smaak
6 juli 2009 - 22:53    reactie #37
geplaatst door: JH
Zelfs het NOS journaal heeft vanavond aandacht aan het (verwijderen van) het filmpje besteed.  :biggrin:
Mac-musician