En gelukt.
Beetje jammer dat ze er bij Apple niet uitkwamen.
Ondanks dat er aangegeven is dat er geprobeerd is een Time Machine backup terug te zetten en er is geprobeerd om Mail opnieuw te installeren waren dit de enige 2 "oplossingen" die men wist aan te dragen. Toen dit ook deze keer niet lukte kreeg mijn moeder te horen dat ze het dan ook niet wisten.
Niet echt leuk om dat te horen als je denkt dat je met Apple Care goed zit bij problemen, wellicht als je een hardware probleem hebt maar de helpdesk is voor de 3de keer een teleurstelling gebleken bij een softwarematig probleem.
Bovendien is de manier waarop men klanten behandelt niet echt positief te noemen, mijn moeder (niet al te handig met computers, die moeten gewoon werken en daarom is besloten een Apple te kopen) kreeg zelfs het idee dat ze haar niet serieus namen, zij had het idee dat men haar maar lastig vond. Maar goed, zij heeft een casenummer en er is haar gevraagd een beoordeling te schrijven m.b.t. haar probleem, daar kan zij haar hart luchten.
Mailen kan zij i.i.g. weer, met dank (nogmaals) aan Praetor.