T-Mobile over iPhone-reparaties
23 oktober 2008 - 00:21   
geplaatst door: Robert
[img=right]http://www.macfreak.nl/base/data/news/images/iPhone3g_Homescreen.jpg[/img]Volgens de blog van T-Mobile komen er nogal wat iPhones terug waar eigenlijk helemaal niets mis mee is (maar liefst 30 procent), maar omdat mensen vaak nog niet gewend zijn aan een computer (= smartphone) in hun zak of tas. Daarom geven ze een link naar deze pagina van Apple waar je zelf kunt kijken of het probleem toch niet makkelijk op te lossen is. Mocht dat trouwens niet genoeg zijn, dan vindt je hier de uitgebreidere (Engelstalige) versie.

Verder is het goede nieuws dat, mocht je toch bij de andere 70 procent horen die z'n iPhone opstuurt en dus wèl echt een probleem heeft, de vertragingen in het reparatiekanaal grotendeels opgelost zijn. Inclusief het verzenden zou het hele traject nu maximaal 10 dagen moeten duren. Tenminste, dat is het doel. Want op de blog-pagina staat letterlijk:


Citaat


het doel is om het toestel binnen 7 kalenderdagen gerepareerd te hebben. Als je dan het vervoer erbij optelt, dan is de telefoon binnen 10 dagen terug bij de klant.


Dus er wordt kennelijk nog wel een kleine slag om de arm gehouden.


Bron: iPhoneclub.nl
Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
T-Mobile over iPhone-reparaties
23 oktober 2008 - 01:17    reactie #1
geplaatst door: iBos
Inmiddels mijn 13e dag zonder iPhone  :sigh:
date of switch 10072006
T-Mobile over iPhone-reparaties
23 oktober 2008 - 02:20    reactie #2
geplaatst door: Jules
Mijn 13e dag met en ik heb al tegen de 200 apps gekocht..... etc...
T-Mobile over iPhone-reparaties
23 oktober 2008 - 09:14    reactie #3
geplaatst door: Kitesurfgirl
Ik heb mijn iPhone 2 keer ter reparatie aangeboden, zwarte 8gb versie.

Er zitten 2 duidelijke haarscheurtjes in mijn toetsel. Rondom de camera en eentje onderaan bij het schroefje.
Volgens het reparatiebedrijf komen de haarscheurtjes alleen in witte iPhones voor dus heb mijn toetsel 2 keer retour gekregen  :confused:
Bij T-mobile zeggen ze dan dat het een krasje is (is duidelijk voelbaar met je nagel en loopt van rechtsonder de camera door tot linksboven, maar niet op het glas leuke kras..)

Je krijgt er dan ook nog een mooie brief bij, na software update is het probleem verholpen.
Op deze manier begrijp ik best dat er 30% retour komt zonder gerepareerd te zijn.