Thinner, Lighter, Faster
3 augustus 2011 - 21:45   
geplaatst door: karel apple
[img=right]http://www.macfreak.nl/base/data/news/images/iPad-2e-Generatie.jpg[/img]Dat zijn de drie kenmerken die Apple gebruikte bij de introductie van de iPad 2 en die door ongeveer iedereen werd overgenomen.

Inderdaad door iedereen want nu ook door Samsung die op dit moment drie commercials uitbrengt onder de titels: (je bedenkt het niet) Faster, Thinner en Lighter.

Hier zijn ze:






Thinner, Lighter, Faster
4 augustus 2011 - 01:19    reactie #1
geplaatst door: watcherob
Opzich niet zo vreemd aangezien je moet adverteren met hetgeen de mensen willen en dat is nou eenmaal een tablet die dun, licht en snel is. Dat is niet exclusief aan Apple voorbehouden.
Thinner, Lighter, Faster
4 augustus 2011 - 02:48    reactie #2
geplaatst door: Robert
Helemaal mee eens, maar al het kopieer-gedrag van de afgelopen tijd komt dit natuurlijk ook (weer) niet sterk over.

Maar het is allang duidelijk dat Samsung zich voor weinig geneert.

Misschien een goede slogan voor hun volgende campagne..?

'Samsung, geneert zich nergens voor..!'
Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
Thinner, Lighter, Faster
4 augustus 2011 - 06:07    reactie #3
geplaatst door: SnowLeopard
Pfffff, daar wordt je toch moe van!
Begint idd ronduit schaamteloos te worden.....


"Apple did it again, and ofcourse we copied it!" :yucky:
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg.......
Thinner, Lighter, Faster
4 augustus 2011 - 08:30    reactie #4
geplaatst door: Hatetepee
Eén ding hebben deze 3 commercials met elkaar gemeen: je moet blijkbaar een loser zijn om in de doelgroep te zitten: Je kunt je kinderen niet onder controle houden omdat je geen overwicht hebt, dus geef je ze meteen alles wat ze willen. Je wordt helemaal zenuwachtig en bent helemaal van de wap als je de tab van je kind even gebruikt en die wil 'm terug. Je raakt helemaal van de kaart als je baas tegen je schreeuwt en je geeft daardoor in paniek je tab gratis weg aan iemand die op de lift staat te wachten.

Is het iemand opgevallen dat kinderen minimaal 25 cm krimpen als ze op zoek zijn naar hun pad? Als dat kind binnenkomt is de deurknop -ook van de voordeur- op ooghoogte (ruime meter), daarna is de tafel (72 cm) ooghoogte. Honey, i shrunk the kids!

(Bewerkt door Hatetepee om 8:58, 4-08-2011)
Thinner, Lighter, Faster
4 augustus 2011 - 09:36    reactie #5
geplaatst door: odo
Beter zou de concurrentie zich richten op better, stronger en cheaper willen ze de iPad inhalen.
Thinner, Lighter, Faster
4 augustus 2011 - 12:35    reactie #6
geplaatst door: watcherob

Citaat
odo om 9:36, 4-08-2011
Beter zou de concurrentie zich richten op better, stronger en cheaper willen ze de iPad inhalen.


beter is subjectief, sterker zegt niks en goedkoper zijn er al veel.

Ik ben het er mee eens dat Samsung vaak wel heel erg schaamteloos kopieert maar deze commercials vind ik daar niet bij horen. Of het goede commercials zijn is een tweede. Die met het kind in het restaurant vind ik erg irritant.