Hééé!! Goed van Davidem om dat te melden!
Bedankt man, en Leon voor de prominente nieuwsplaats!
'k Trein veel, dus...
De NS hééft van mij wat klachten gehad!
Het gekke was dat ze me uiteindelijik verteld hebben dat ze gewoon de planner van de Deutsche Bahn HUREN. Die vertoonde ook wel kuren met Safari, maar lang niet zo erg als de NS-webstek. Dat heb ik dus nooit begrepen. Zo'n beetje het enige wat niet werkte was de kalender. Dus hem openen en dan de gewenste datum aanklikken.
Tot op heden gebruikte ik altijd liever de DB-planner dan de NS-Planner. Sterker nog er is een tijd geweest dat de NS-planner op het web draaide en dat bij een telefonische boeking die boekers zelf die van de Deutsche Bahn gebruikten. Nou VRAAG ik u!
Davidem. 'k Ga meteem even kijken als fervent treinreiziger!
UpdateEn verr*k, ik lach me suf!!! Ga ik naar de internationale afdeling om eens even naar mijn favoriete traject naar Köln te kijken en wat zien-ik [In memoriam Albert Mol] de URL begint met: nsnl.hafas.de....
De oude naam hafas is weer terug en we zitten gewoon in ".de" Duitsland dus.
Nou, ja, beter goed gehuurd, dan zelf iets wrakkigs gecodeerd.
Eerste oude onhandigheid zit er nog steeds in. Je voert een datum in die in de toekomst ligt je klikt op reisadvies en wat is er al van te voren geselecteerd: Jawel! "Vandaag" Debiel dus dat de software kennelijk niet "ziet" dat je al een datum ingevoerd hebt die niet vandaag is!
Maar goed, gelukkig hebben ze meteen die tweede ellendige fout er uit gehaald, Als je dan in arren moede "anders" selecteerde verdween die datum en moest je hem dus voor de tweede keer invullen. Werd ik altijd errug narrig van. Nou, dat is nu niet meer zo, hè, hè!
Bij mijn tweede testje, ging er iets helemaal mis, want de paginagegevens kwamen wel op het scherm maar helemaal zonder de lay-out en de kleuren. merkwaardig voor mij, maar kan een of andere slimme webstekbouwer mij dat misschien uitleggen? Ben benieuwd wat dat is, want dan kan ik dat aan de NS mailen.
Heb toch aardig in het rondgekeken, maar een emailadres is er niet of goed verstopt. Ze willen wel contact, maar daarvoor moet je weer betalen d.m.v. een 0900-nummer!
Zal de NS half feliciteren.
Au Revoir! Alles Gute!
VanDerDekken
===============
(Bewerkt door VanDerDekken om 12:56, 12-07-2004)