Ooit was er een tijd dat je iTunes kon gebruiken om de apps op je iPhone te ordenen. Een iPhone via een Windows PC syncen gaat nog steeds via iTunes overigens.
In ieder geval was het programma uit zijn voegen aan het barsten en zijn de stappen die Apple gemaakt heeft redelijk logisch. Eigenlijk hebben ze iTunes opgesplitst in meerdere kleinere applicaties, en muziek kopen? Dat doe je nog steeds via de iTunes store.