iTunes is nog steeds behoorlijk populair
6 mei 2026 - 05:28    reactie #25
geplaatst door: Franky2002
Waarschijnlijk weten ze bij Apple ook niet meer hoe het precies zit. En hoe het op te lossen.
Ik zou denken; voeg er het woord ‘Store’ en ‘Stream’ o.i.d aan toe en je hebt al het onderscheid.
Kunnen ze daarna gaan nadenken over Apple TV.
iTunes is nog steeds behoorlijk populair
6 mei 2026 - 11:34    reactie #26
geplaatst door: SmurfGTL
Ooit was er een tijd dat je iTunes kon gebruiken om de apps op je iPhone te ordenen. Een iPhone via een Windows PC syncen gaat nog steeds via iTunes overigens.

In ieder geval was het programma uit zijn voegen aan het barsten en zijn de stappen die Apple gemaakt heeft redelijk logisch. Eigenlijk hebben ze iTunes opgesplitst in meerdere kleinere applicaties, en muziek kopen? Dat doe je nog steeds via de iTunes store.
iMac late 2017 - 21,5" - i5 iMac late 2013 - 21,5" - i5  iPhone SE 2016  iPhone 13 mini  iPad Air 3 WiFi  iPod nano 7  en nog wat Windows en Android dingen.
iTunes is nog steeds behoorlijk populair
6 mei 2026 - 12:49    reactie #27
geplaatst door: orange
Jullie hebben het er maar moeilijk mee, hè boomers?!...
Het is één van de vele, vele details in Apple's software die eenvoudig beter kunnen (en zouden moeten).
Sinds 12-01-1963.
Hobby > Music in Motion: www.drumcorpsinprogress.nl