geplaatst door: MacFrankie
Je dacht niet bij jezelf voor je op verzenden klikte, misschien gaat dit een minder slimme post worden?
Nee, ik vond het wel een grappige post. Zo grappig zelfs, dat ik dacht dat-ie wel zonder smiley kon!

Maar goed, jij post een klacht zonder context. Wat had ik dan moeten antwoorden? Mijn volgende vragen zou zijn welke Apple TV, welk abonnement, al eens opnieuw ingelogd, app al eens opnieuw geïnstalleerd, ...

Citaat
Uiteraard had ik een abonnement op Disney plus, maar Disney besloot dat de eerdere generaties Apple TV niet goed genoeg meer waren voor het streamen van hun content. (4e generatie en hoger)
Kijk, dit loopt ook weer niet over van duidelijkheid, want je zegt hier min of meer dat de Apple TV 4e generatie of hoger niet voldoende zijn voor Disney Plus, maar het werpt wel een ander licht op de zaak. Ik denk namelijk dat je precies het tegenovergestelde bedoelt, en dat jij bv een Apple TV 3 hebt.

Hierop kun je geen apps installeren. Je bent dus afhankelijk van de apps die erop staan, en van wat je er naar toe kunt streamen. Disney heeft waarschijnlijk in al z'n wijsheid besloten dat je vanuit de Disney app op je iPhone of iPad geen AirPlay meer kunt doen. Heel apart voor een dienst waar je goed voor betaalt!

Dit ligt niet aan Apple of Apple's support voor de Apple TV 3, maar aan Disney. Ik zou zeggen: ga daar klagen!
Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!