
In deze markten is de Vision Pro wel een succes
Omdat je minimaal 3,999 euro moet neertellen voor een Apple Vision Pro is het natuurlijk helemaal niet verbazend dat het tot nu toe geen enorme hit is bij het grote publiek. Maar in sommige sectoren van het bedrijfsleven is de Vision Pro weel degelijk
erg goed aangeslagen.
Zo gebruikt
Lowe’s de Vision Pro bijvoorbeeld om klanten vooraf hun nieuwe keuken te laten zien, en dat blijkt een positief effect op de verkopen te hebben.

In deze markten is de Vision Pro wel een succes
Want klanten blijken voor meer avontuurlijke opties te kiezen als ze snel al hun virtuele keuken kunnen zien. Daarbij hoeven klanten ook minder vaak lang te komen, als een keuken virtueel bekeken wordt blijkt het ook veel makkelijk om knopen door te hakken.
Maar ook bij het Franse Dassault Systèmes, waar industriële software wordt gemaakt, zijn ze enthousiast over de Vision Pro. Daar wordt de Vision Pro bijvoorbeeld gebruikt om moleculen te ontwerpen en te ontwikkelen voor de ontwikkeling van geneesmiddelen, maar ook voor datacenters, fabrieken, vliegtuigen en elektrische auto's.

In deze markten is de Vision Pro wel een succes
Afgelopen februari kondigden Apple en Dassault Systèmes samen
de 3DLive App aan, die inmiddels door meerdere bedrijven in de automobiel- en luchtvaartindustrie wordt gebruikt.
Een ander voorbeeld is CAE, een Canadees bedrijf waar piloten opgeleid en getraind worden. De Vision Pro vormt daar een aanvulling op de full-motion vluchtsimulatorervaring die vereist is voor certificering en periodieke controles. Daar zijn ze met name enthousiast over het scherpe beeld en de hoge geluidskwaliteit.
Maar er zijn nog veel meer velden waar de Vision Pro nog steeds meer dan welkom is, bijvoorbeeld
in de medische wereld of bij Jon M. Chu, de regisseur van onder andere de film
Wicked.