
Eerste 'Head of Marketing for Augmented Reality' bij Apple
Frank Casanova werkt al sinds 1988 bijna ononderbroken bij Apple, alleen in 1997 werkte hij kort ergens anders. Hij was één van de mensen die erg belangrijk was bij de lancering van de iPhone in 2007 en werkte de afgelopen tijd bij Apple als Senior Director of iPhone partner marketing.
Maar op zijn LinkedIn profiel kunnen we nu
zien dat hij deze maand promotie heeft gemaakt naar zijn nieuwe post, iets wat ook bevestigd is door Michael Gartenberg, die eerder Senior Director of Marketing bij Apple was, die daarbij ook
duidelijk maakt waarom deze promotie van Frank Casanova belangrijk is voor Apple, het bedrijf zet tenslotte al een tijd duidelijk zwaar in op Augmented Reality.

Eerste 'Head of Marketing for Augmented Reality' bij Apple
There’s now a name and face on Apple AR efforts and a person with a track record of working on advanced technology projects at Apple. Frank is the ideal person to lead Apple’s efforts in AR.
Het wordt interessant om te zien hoe Apple de komende tijd ons warmer gaat maken voor Augmented Reality, de kans lijkt groot dat er bijvoorbeeld een mini-site hiervoor zal komen binnen Apple’s eigen site, zoals altijd gebeurt als ze bij Apple iets extra onder de aandacht willen brengen.
Maandelijks trekt MacFreak meer dan 60.000 mensen die hier gemiddeld 5 minuten zijn. Als je die allemaal wilt bereiken door sponsoring, advertenties of pagelinks, alle mogelijkheden daarvoor vind je hier.