
Face ID centraal in de commercial Nice Try!
Als Apple voorloopt is het meestal een kwestie van tijd dat de concurrentie met hetzelfde komt. Maar bij Face ID niet, want dat is gecompliceerd en duur. Die meerkosten zijn voor meeste Android telefoons een extra obstakel, er moet ook op de prijs worden geconcurreerd.
Voor Apple natuurlijk een goede reden om Face ID nog eens extra in het zonnetje te zetten, ze zijn tenslotte nog steeds het enige merk dat zo’n goede beveiliging heeft.
De Nice Try! commercial hierboven is verschenen op het Apple’s YouTube-kanaal voor Singapore, waarbij het jonge meisje de berichten van haar geliefde alleen maar kan zien.
Dat werkt trouwens alleen op deze manier als je kiest om de voorvertoningen van meldingen alleen te tonen als de iPhone ontgrendeld is, de instelling daarvoor vind je in Instellingen → Meldingen → Toon voorvertoning. Daar kan je kiezen uit drie opties: Altijd, Indien ontgrendeld en Nooit.
Het meisje in deze commercial heeft waarschijnlijk voor de tweede optie gekozen. Maar dat zullen we nooit zeker weten, want ook wij krijgen het scherm van haar iPhone nadat het ontgrendeld is niet te zien.
Wil je meer lezen over de Meldingsinstellingen op je iPhone, dat kan op
deze pagina van Apple Support.
#iPhone