geplaatst door: Robert
https://www.macfreak.nl/modules/news/images/iPhoneX-icoon.jpg
Nieuwe iPhone X commercial zet Face ID centraal
Er zijn een aantal klassieke manieren om een commercial in te steken, één daarvan is de overdrijving. Daarbij neem je de boodschap die je wilt communiceren en vergroot je die enorm uit, vaak om een grappig effect te bereiken.

Of dat laatste de bedoeling was in de nieuwe iPhone X commercial weten we niet. Maar wat wel gelukt is om overduidelijk te maken hoe magisch het kan aanvoelen om iets te ontgrendelen door er alleen maar naar te kijken. De muziek die je tijdens deze commercial hoort is Big Bang van Pete Cannon.




Het nieuws op MacFreak wordt gesponsord door Upgreatest (ssd upgrades op locatie)
Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
antw: Nieuwe iPhone X commercial zet Face ID centraal
18 maart 2018 - 11:14    reactie #1
geplaatst door: Dick de Roos
In de TV-rubriek KASSA! van zaterdag 17 maart, bleek de Face ID van de iPhone eenvoudig te foppen door een drieling. Dat zal bij tweelingen ook kunnen denk ik.
In dat kader lijkt de vingerafdruk mij veiliger.
antw: Nieuwe iPhone X commercial zet Face ID centraal
18 maart 2018 - 11:34    reactie #2
geplaatst door: GeorgeM
@ Dick: vreemd dat Kassa er aandacht aan besteed, want Apple vertelt dit gewoon zelf.

https://support.apple.com/nl-nl/HT208108