We’re contacting you because when you joined Spotify Premium you used Apple’s billing service to subscribe. Unfortunately, we no longer accept that billing method as a form of payment.
We nemen contact met je op omdat je bij je aanmelding voor Spotify Premium gebruik hebt gemaakt van Apple’s factureringsdienst. Helaas accepteren we deze betaalmethode niet langer.
Die opmerking begrijp ik niet. Bedoel je nu te zeggen dat als jij iemand geld betaalt waar hij of zij recht op heeft dat dit een privacy issue is?
geblokkeerd
@doctor_apple: bedankt voor de verhelderende bijdrage over veiligheid.Het klopt wat je zegt over de diverse partijen, daar had ik niet zo bij stilgestaan.Bij mijn eerdere reacties dacht ik aan de veiligheid en sloeg ik Apple hoger aan dan Spotify op dat vlak. Het klopt wat je zegt over strengere Europese regelgeving gelukkig wel.Ik zal de volgende keren dat ik reageer op een gelijksoortig artikel eerst even het bredere plaatje bekijken.en me minder snel in discussies mee laten trekken.
Welnu, Apple is - laten we het eens gewoon plat benoemen - teringrijk geworden met afromen van winsten voor developers en transacties.
En van het berekenen van absoluut belachelijke prijzen voor zogenaamde 'extra's' aan ons, de 'gewone' klanten. Enige voorbeelden:
Dit is echt geen cherry picking meer.
Zolang ik een vrije keuze heb is dat geen probleem. Spotify had geen en heeft nu wel een vrije keuze.