
Zes nieuwe commercials voor de Apple Watch
Apple heeft in één keer maar liefst zes nieuwe commercials voor de Apple Watch uitgebracht, maar die zijn dan ook wel allemaal in de studio geschoten in dezelfde, simpele, stijl en duren allemaal maar 15 seconden.
Iedere commercial gaat over een ander aspect van de Apple Watch. In de eerste ("Sing") zien we dat je met de Voice Massaging ook een liedje kan versturen, met als tagline "text your heart out".
In de tweede ("Date") zien we de mogelijkheid om zowel tekst als plaatsjes te versturen.
In zowel "Train" als "Cycle" gaat het over de mogelijkheden van de Apple Watch voor fitness. Bij de eerste gaat het om het meten van de hartslag tijdens het boksen en bij de tweede om het zetten van een doel en het halen daarvan van bij het fietsen.
"Ride" gaat over Apple's Kaarten-app, ze hoeft alleen maar even de weg vragen naar Piazza Navona in Italië, en ze kan doorrijden zonder dat ze nog naar haar pols hoeft te kijken.
"Sprinkle" laat Apple Pay op de Apple Watch zien, met de mogelijkheid om snel en makkelijk te betalen als je verder helemaal niets bij je hebt. En dat kan belangrijk zijn, als je dochtertje net haar ijsje laat vallen.