Supportvragen iPad > iPad - Internet & Connectiviteit
iPad en vodafone: geen uitgaande e-mail mogelijk?
PeterS:
--- Citaat ---fred44nl om 10:29, 17-08-2010
hier zit toch een addertje onder het gras :)
er staat nml. "Als de hoofdserver niet bruikbaar is, probeert Mail achtereenvogens de andere SMTP-servers.""niet bruikbaar" kan veel betekenen.
als er internet verbinding is en de iPad probeert eerst de xs4all-server, dan gaat dat emailtje in 1e instantie wèl weg. maar komt meteen retour als foutmelding.was de hoofdserver in de ogen van Mail wèl of niet bruikbaar ???
--- Einde van citaat ---
op de iPad is Ziggo de hoofdserver, de tweede server is van xs4all; ik krijg geen foutmelding; de mail gaat slechts weg na uit- en inschakelen en dan al voordat je mail hebt opgestart, dus hij staat ergens in een wachtrij; gewoon vreemd, op de iPhone heb ik dit niet; ik vind het ook vreemd dat Apple dit zelf bij de support van de iPad vermeld heeft!!
Roy776:
De uitgaande mailserver van Vodafone is:authsmtp.vodafone.nl
User: mail(je 06) bijv mail06123456789
Wachtwoord: van je my vodafone account.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie