Supportvragen iPad > iPad - Internet & Connectiviteit

iPad + Ziggo + mail pop account: waarom werkt het niet?

<< < (3/4) > >>

Geronimo:
Als je je iPad aansluit en naar het tabblad info gaat moet je even naar beneden scrollen en dan het vakje voor synchroniseer mail accounts aanvinken. Dan zet hij (althans bij mij) alle instellingen keurig over. Maar je hebt het al werkend, dus erg nuttig is deze post (voor jou) niet, maar mocht er iemand langskomen waarbij het nog niet zover is kan het wel nuttig zijn.

Isabelle197326:
Heb hetzelfde probleem maar weet niet meer wat mijn casema gebruikersnaam is, erg suf maar waar. Kan iemand me helpen?

dick dale:
Bij mij is het mijn email adres.
volgens mij is het bij casema zo dat het of je email adres is of het eerste deel van je email (voor het @ teken).
succes.

Pshot:
.

Pshot:
.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie