Supportvragen iPad > iPad - Internet & Connectiviteit

iPad + Ziggo + mail pop account: waarom werkt het niet?

<< < (2/4) > >>

fred44nl:
moet de gebruikersnaam niet zonder "@ziggo.nl" zijn ??https://static.ziggo.nl/images/handleiding-internet_tcm14-1919.pdf
afbeelding 22 op blz. 25

Schrijnie:
servernaam  :  smtp.ziggo.nl
Gebruik aangepaste poort : 587
Gebruik Secure Sockets Layer (SSL) = aangevinkt
Laatst ook opgelost in dit draadje op de Mac, wellicht ook op de iPad ?.(Bewerkt door Schrijnie om 0:17, 24-07-2010)

JOR:
ook bij uitgaand de gebruikers naam en wachtwoord invullen!verder gewoon smtp.ziggo enz(Bewerkt door JOR om 0:18, 24-07-2010)

Flix:
Waarom zelf invullen? Hij neemt toch alles van je Mac over -zodra je 'm de eerste keer laat syncen, dus ook alle correcte instellingen?!

dick dale:
Hoi,het is opgelost!
Door SSL aan te zetten en juist te 'activeren' werkte het.@Flix: instellingen van'Mail' werden bij mij niet overgenomen. Alles moest handmatig ingevuld worden.Maar goed doet er niet toe, het werkt en iedereen hier in huis is blij met de aankoop.
Gegroet.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie