Supportvragen iPad > iPad - Internet & Connectiviteit

Verzenden mislukt, uitgaande server enz.....

<< < (3/4) > >>

catmen:
Wachtwoord en naam al wel opnieuw ingegeven maar bij mij staat er een ander cijfer bij serverpoort. 587 voor de rest staat alles zo wat als op jouw screen weergave.

bacon:
Lijkt een beetje op het probleem dat ik met zonnet.nl had. Uitgaande mail deed het ook niet. Bleek de uitgaande poort na veel gedoe niet het nummer te zijn wat er stond (laag nummer), en altijd gedaan heeft. Het moest (plotseling) 2025 zijn. Het foute nummer stond/staat nog steeds op hun site/mail-instellingen. De helpdesk moest me het juiste nummer geven.
Het voor de hand liggende advies: neem contact met de helpdesk van de provider op.

nnsa:
Misschien hier nog wat inspiratie en een vreemde mededeking dat telelenet alleen nog pop3 ondersteunt ?

https://www.netweters.be/t5/E-mail/smtp-server-telenet-werkt-niet-meer/td-p/145698

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/e-mail/e-mail-instellen.html#

catmen:
Dat ze nog alleen pop ondersteunen denk ik niet, het gaat bij mij ook maar over enkele bestemming mailadressen waar het zich voor doet. Als het dan ook nog een belangrijke mail betreft vind ik dat toch lastig, als ik het poortnummer moest veranderen zal het vermoedelijk nog een aantal verzendingen duren voor ik weet dat de ingreep juist was.

Misschien moet ik inderdaad eens contact opnemen met de telenet provider wat niet simpel weer is want je krijgt daar weer een hoop keuzes voor je bij een levende persoon terecht komt.

nnsa:
Je poortnummer (587) lijkt goed te zijn.

Omdat het niet bij alle emailadressen gebeurt, zou het probleem ook heel ergens anders kunnen zitten.

Die email die je beantwoordt, beantwoordt je die met dezelfde emailaccount waarop die is binnengekomen ? zo niet dan kan het ook fout gaan.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie