Supportvragen iPad > iPad - Internet & Connectiviteit
Verzenden mislukt, uitgaande server enz.....
TLM:
Klopt soms ook wel eens voorgehad dat bij beantwoorden er plots via iCloud geprobeerd werd uit te sturen ipv Telenet waarop de mail was binnengekomen. Verder nooit echt onderzocht wat de oorzaak hier precies was want kon het snel oplossen.
Instellingen lijken in orde te zijn, zie deze pagina bij Telenet
En natuurlijk ondersteund Telenet nog altijd IMAP dat zou wel heel gek zijn moest dat niet meer het geval zijn. Nu aan de andere kant het zou het me niet verwonderen als het plots wel zo is, want Telenet heeft al bijna een jaar serieuze problemen met ondersteuning, gebrekkige buitenlandse helpdesk, … maar dat is een ander verhaal.
bacon:
Ik herhaal maar even wat ik hierboven heb gezegd. Het komt erop neer dat het kan voor komen, dat de gegevens, zoals vermeld op de site van de provider niet dezelfde zijn als die geadviseerd worden door de helpdesk van de provider (die de meest recente gegevens hebben). Een geval van een zeer luie website-beheerder.
catmen:
Dikwijls komt het dus niet voor, maar het leid er toe dat ik me er vragen ga over stellen, ik stuur een mail naar mijn vriend een xxxxhotmail.com en antwoord ook via antwoorden aan (gebogen pijltje) op een mail van verzekering makelaar m.b.t een schadegevallen, in die twee gevallen kreeg ik meerdere keren een foutmelding.
Misschien met de naam en wachtwoord te veranderen wat ik dus al deed, blijft het weg nu ik wacht af, we zullen het voorlopig dus maar als opgelost beschouwen want mijn instellingen staan blijkbaar juist, dus komt het nog terug moet ik toch eens in een telenet winkel binnen stappen.
nnsa:
Laat t.z.t eens weten hoelang het goed is gegaan…
catmen:
Zal ik doen, weet trouwens niet waar ik anders terecht zou moeten voor serieuze respons.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie