geblokkeerd
Jullie gaan mij toch niet vertellen dat je bij app ontwikkeling nog elke graphic moet exporteren als @1x, @2x en @3x voor al dat pixel-optimalisatie-geneuzel van Apple de laatste jaren.
https://stackoverflow.com/questions/25818845/how-do-vector-images-work-in-xcode-i-e-pdf-fileshttps://icons8.com/articles/how-to-use-vectors-in-xcode-7/
Ik gebruik Sketch voor al m'n graphics en die exporteert @1x, @2x etc automatisch:
http://www.agkdesigns.net/blog/uncategorized/exporting-with-sketch-quick-post/
..of exporteer ook vanuit Sketch een @1x PDF:
http://protosketch.io/exporting-assets-for-ios-ipads-and-iphones/
Ben nu een aantal dagen bezig met leren om iOS apps te maken maar ik moet zeggen het valt mij echt tegen. Ik had verwacht dat het veel leuker en spannender zou zijn. Dat het een soort van innovatief iets zou zijn, dat je er in zou duiken en je dan aan iemands lippen zou hangen omdat er zoveel stoere dingen te zien krijgt die je allemaal kunt leren maar dat is het is totaal niet. Het is eerder het proberen te onthouden van 28.000 dingen die veel te gecompliceerd zijn voor de tijd (2017) waarin wij leven. Het komt op mij heel erg over als het opgraven van een dinosaurus en er dan achterkomen dat je (1) het verkeerde gereedschap voor handen hebt en (2) ook nog eens een kraan moet inhuren om de botten überhaupt te kunnen tillen.