Apple algemeen > Tips, nieuwtjes en mededelingen

ABNAMRO inlogstoring voor macOS

<< < (3/4) > >>

nnsa:

--- Citaat van: puk1980 link=topic=74728.msg628651#msg628651  date=1655404486 ---Het klopt wat bacon zegt:
https://webwereld.nl/nieuws/business/internetbankieren-abn-amro-kampt-met-storing-3757615/

--- Einde van citaat ---
Ja, had ik ook last van, wacht nog op bericht wanneer het opgelost is… :smile:

Zouden nog nieuwe TAN-codes sturen, kan ik ook weer verder…

bacon:
Hoe het ook zij: toen ik mij vanmorgen bij de helpdesk introduceerde met mijn probleem, viel de medewerker mij meteen in de rede, en zei dat hij het al wist:
"Gebruikt u een Apple?"
"Ja"
" Op dit moment hebben sommige Apple-gebruikers ook last met het inloggen. Er wordt aan gewerkt"

Waarvan akte, en mag van mij deze topic gesloten worden. Ik houd er over op.

penseel:
Geen probleem hier.

nnsa:
Tip: nooit aan een helpdesk medewerker vertellen dat je met een “Apple” werkt…

bacon:
Toch nog even dit. Op deze pagina van ABNAMRO:
https://www.abnamro.nl/nl/prive/service-en-contact/index/path-detail/Internet-Bankieren-en-app/Internet-Bankieren/Inloggen-/Pagina-verschijnt-niet-of-ziet-er-raar-uit.html

staat o.a.

Pagina verschijnt niet of ziet er raar uit
Dat kan verschillende oorzaken hebben. Vaak is een verkeerde of kapotte browser de oorzaak. Probeer een andere browser en log opnieuw in. Deze browsers kunt u gebruiken voor Internet Bankieren:
Google Chrome: Alleen de laatste twee versies
Safari: Versie 9 en hoger
Microsoft Edge: Alleen de laatste twee versies
Mozilla Firefox: Alleen de laatste twee versies


Al deze laatste versies staan ook op mijn El Capitan, behalve de laatste Firefox en de Microsoft Edge (beide hogere versies zijn niet compatible met OS X10.11.
Heb de El Capitan gestart, en geprobeerd in te loggen met Safari en Google Chrome. Die zouden het dus beiden moeten doen. Ja, ik kan inloggen maar kan niets met het ingelogde Venster doen (Rekeningoverzicht en of Overboeken)
Conclusie: de helpdeskmedewerker had (gedeeltelijk) gelijk. Maar vergat te melden dat het bij hem bekende en gemelde probleem zich alleen voordoet bij browsers t/m de browsers in OSX 10.9.5. Op de El Capitan zou ik geen problemen behoren te hebben. Zowel de Google Chrome - als de Safari versies voldoen aan de voorwaarden.
Ga morgen toch maar weer eens bellen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie