geblokkeerd
Bron:http://9to5mac.com/2013/04/15/apple-says-small-number-of-apple-tvs-have-wifi-issues-opens-replacement-program/
Precies het probleem wat ik heb, echt drama om connectie te vinden. Alles Apple en meneer vind het netwerk weer niet. Moet Mac Mini uitzetten, La cie uitzetten, opstarten en dan heb ik verbinding.
Echter.. Mijn serial number is : CO7JLQHRDRHNIk dacht helaas, maar in de comments staat dat het om cijfer 4 en 5 gaat en niet om 3 en 4, dus de mijne valt er in. Volgende keer in NL omruilen die handel !Thanks again
En nu?
Ik vind het overigens best vreemd dat Apple zelf geen contact met mensen opneemt, ik heb hem b.v. netjes online geregistreerd, alle gegevens inclusief serienummer is bekend bij Apple.
Ik had hem 1 april 2012 gekocht bij iCenter Uitgeest, wat een mop
(Bewerkt door Roko om 12:05, 17-04-2013)
Ben ook een beetje pissig. Ik loop al een jaar met het Wifi-probleem te zeulen. Half internet afgestruind naar oplossingen, ontelbaar vaak opnieuw opgestart, software opnieuw geïnstalleerd, met Apple aan de telefoon gehangen... Voornamelijk omdat ik na een paar weken al vrijwel zeker wist dat het een hardware probleem móest zijn, maar je steeds met het kluitje in 't riet werd gestuurd. Er moest dus ook bij mij een UTP-kabel door de huiskamer om 'm stabiel werkend te krijgen.
Het is fijn om (uiteindelijk) gelijk te krijgen, het is Apple niet waardig gebruikers een jaar lang met de ellende en irritatie op te zadelen. Dit probleem had al veel eerder (h)erkend kunnen worden. Maar goed: het e-mailtje naar Apple om de Apple TV om te wisselen is al verstuurd. Hè, hè... eindelijk.
[ Ger ]
Aanvulling: het gaat om het 4e en 5e getal/letter van het serienummer. Verder maakt het ook niet uit waar die gekocht is. Die van mij komt uit New York. Verder vertelde de Genius me ook dat AppleTV's met dit probleem binnen 2 jaar na aankoop geruild kunnen worden.
(Bewerkt door David84 om 20:44, 17-04-2013)
David84 om 20:37, 17-04-2013Voor de mensen met een AppleTV met problemen, net als ik. Je kunt 'm gewoon aanmelden bij Apple, deze omruilprocedure is bekend. Ik heb de AppleTV gisteren online aangemeld,
Online?Een linkje naar de pagina waar je hem hebt aangemeld is dan wel handig..
Via deze url: http://expresslane.apple.com/GetproductgroupList.action Klik op: Meer producten en services -> Apple TVKlik op: Internet en verbindingen -> Verbinding met netwerk wordt willekeurig verbroken -> Doorgaan
Daarna heb ik een telefonische afspraak gemaakt. Je moet vervolgens eerst het serienummer van je AppleTV invullen. Met de persoon die ik aan de lijn kreeg was het in 5 minuten geregeld, hij wist precies van de omruilprocedure als je een AppleTV hebt met deze problemen, in de bijbehorende serienummer reeks.
Ik kan me in dit geval voorstellen dat deze omruilprocedure niet bij de 'Vervangings- en aanvullende reparatieprogramma's' op de site komt te staan. Omdat, zo vertelde de Apple medewerker mij, niet alle apparaten in die serienummer reeks ook daadwerkelijk wifi problemen hebben. Het is natuurlijk zonde om zomaar AppleTV's te gaan omruilen waar niks mis mee is. Ik denk dat de info alleen voor interne doeleinden is bedoeld. Zodat voor de mensen die zich melden met de bekende problemen er een snelle oplossing is.
(Bewerkt door David84 om 23:52, 17-04-2013)
Zo werkt hij wel, je hebt http://https// in de link staan.
Shmoo om 23:39, 17-04-2013https://expresslane.apple.com/GetproductgroupList.actionZo werkt hij wel, je hebt http://https// in de link staan.
Thanks, ik heb m'n bericht aangepast.
Rutger om 23:40, 17-04-2013Mijn serienummer valt er ook onder maar ik heb nog nooit Wi-Fi problemen gehad met mijn 3 maanden oude Apple TV.
Dat zou ik hem toch omruilen niet ?Apple vervangt deze modellen niet voor niets, wat niet is kan nog komen.
Kun je hem ook gewoon in de winkel omruilen waar je hem gekocht hebt?
groetjes
Mathy
Afkloppen...
Ik ben blij dat ik hem kan omruilen, morgen gaat deze terug naar iCenter
Ook zijn al mijn geregistreerde producten verdwenen, vreemd !
Wel nooit problemen gehad, want altijd bekabeld aangesloten. Wel een paar keer Airplay gebruikt en toen niets ondervonden. Voor Airplay gebruik 'k altijd mijn Marantz processor.
Een switch in de HT kast doet in ieder geval wonderen [/news]
TLM om 10:24, 19-04-2013Voor Airplay gebruik 'k altijd mijn Marantz processor.
Schrijnie om 18:40, 18-04-2013Kom dus geen steek verder op die pagina, kies voor terugbellen en vervolgens helemaal niks...Ook zijn al mijn geregistreerde producten verdwenen, vreemd !
Later op de avond nog eens geprobeerd en toen kwam ik er wel door, denk dat het druk is met retourneren
Maar, nadat ik het serienr. had ingevuld kreeg ik te lezen dan mijn Apple TV niet in aanmerking kwam voor support. Heb aangeklikt dat ik toch van mening ben hier recht op te hebben en nu word ik (als het goed is) zaterdag middag gebeld door Apple.
Ben benieuwd...
Pieterr om 11:00, 19-04-2013Welke heb jij? Ik zag onlangs de aankondiging van de NR1604. Zoiets lijkt me wel wat.
[news]NR1604 is zeker een leuke receiver en ondersteunt inderdaad ook Airplay. Denk dat je tegenwoordig harder moet zoeken om er eentje te vinden zonder Airplay dan met
Heb hier zelf de AV7005 processor van Marantz en de MM7055 eindbak. Kost wat maar dan heb je ook wat. Kan hiermee jaren vooruit.[/news]