BAS Group vraagt uitstel van betaling aan
9 februari 2016 - 22:49    reactie #25
geplaatst door: VwVanFan
Inmiddels Paradigit ook failliet.

:thumbs-down:

Blijft niks meer over.

:yucky:

BAS Group vraagt uitstel van betaling aan
10 februari 2016 - 16:40    reactie #26
geplaatst door: iEscape

Citaat
VwVanFan om 22:49, 9-02-2016
Inmiddels Paradigit ook failliet.

:thumbs-down:


Ja triest, zeer onverwacht ?
De Webwinkel van Paradigit blijft open.



Citaat
VwVanFan om 22:49, 9-02-2016

Blijft niks meer over.

:yucky:


Amac in Eindhoven is nog open :thumbs-up:


toegevoegd:
Amac geeft ook 3 jaar garantie .

(Bewerkt door iEscape om 16:44, 10-02-2016)

met vriendelijke groet, iEscape
BAS Group vraagt uitstel van betaling aan
10 februari 2016 - 17:20    reactie #27
geplaatst door: jeanhoek
Ik denk dat fysieke winkels simpelweg hun langste tijd hebben gehad. Er wordt steeds meer online besteld. Het enige bestaansrecht dat een echte winkel op dit moment naar mijn idee nog heeft is dat je wat je ziet direct kunt meenemen. Bij een online bestelling krijg je het pas ná het weekend binnen en moet je het ook nog ophalen bij die vervelende buren  :yucky:
BAS Group vraagt uitstel van betaling aan
10 februari 2016 - 20:29    reactie #28
geplaatst door: Pshot
.
Bewerkt: 31 maart 2021 - 12:35 door macqintosh
BAS Group vraagt uitstel van betaling aan
10 februari 2016 - 21:44    reactie #29
geplaatst door: MacFrankie
Geef mij maar een fysieke winkel, waar je dingen echt kunt voelen, en waar je naar terug kunt met vragen!
Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!
BAS Group vraagt uitstel van betaling aan
10 februari 2016 - 23:33    reactie #30
geplaatst door: JGO

Citaat
macqintosh om 20:29, 10-02-2016
Nog een voordeel van online shoppen. 8 dagen op zicht.

Precies. Nog een voordeel is dat je geen mensen meer tegenkomt die ongevraagd een praatje met je beginnen om ervaringen over een produkt dat je interessant vindt uit te wisselen. (brrr...)
Pakjes worden ook altijd snel bezorgt: De onderbetaalde bezorger (schijnzelfstandige) pleurt je bestelling gewoon voor je deur of plaatst zelf een handtekening voor ontvangst als het door de brievenbus past. En dan kan het ook de brievenbus van de buren zijn waar je nu nèt een beetje heel vaak mot mee hebt vanwege hun 'main terror does your Dog bite? Pitbull'. (beide scenarios heb ik meegemaakt. Het tweede betrof gelukkig mijn brievenbus)
Ook riant is dat je bij Internetbestellingen in bijvoorbeeld oktober, èn al je geld hebt overgemaakt èn in uitzonderingsgevallen als Sinterklaas al weer naar Spanje is teruggestoomd je felbegeerde pakje ontvangt. Dat heb ik ook gemaakt.

Van mij mogen internetshops uitgezonderd die welke uitsluitend CD en DVD verkopen failliet gaan!
:devil:
Ofwel, ik zal voor mijn onderbroeken naar de HEMA lopen tot ik er bij neer zal vallen bij wijze van spreken.
:woot:
Daarbij: Als winkels in dit tempo verdwijnen, veranderen onze binnensteden grotendeels in ghost-area's. Wie zit daar nu op te wachten?  

Doordrammende 8600, Zoevende G3 en
een MacMini
BAS Group vraagt uitstel van betaling aan
11 februari 2016 - 07:45    reactie #31
geplaatst door: orange

Citaat
macqintosh om 20:29, 10-02-2016
Nog een voordeel van online shoppen. 8 dagen op zicht.

14 dagen zicht. Bij veel winkels 30 (en ik heb er zelfs van 60!).

Leveringen vinden tegenwoordig regelmatig ook op zondag plaats, en bij diverse shops gewoon op dezelfde dag.

Als ik de pakketbesteller van Post NL mis, belt hij me (ja, echt). En als hij me ergens in het dorp tegenkomt, krijg ik mijn pakket vast mee als ik dat wil. Zo heb ik al pakketten in ontvangst genomen op het fietspad, bij de Albert Heyn en voor de Action.

Wat niet weg neemt dat ik de echte winkels niet graag zie verdwijnen. Maar die gebruiken we meer voor het gezellige tijdverdrijf, dan voor de aankopen.

Sinds 12-01-1963.
Hobby > Music in Motion: www.drumcorpsinprogress.nl
BAS Group vraagt uitstel van betaling aan
11 februari 2016 - 08:33    reactie #32
geplaatst door: JGO

Citaat
orange om 7:45, 11-02-2016
Als ik de pakketbesteller van Post NL mis, belt hij me (ja, echt). En als hij me ergens in het dorp tegenkomt, krijg ik mijn pakket vast mee als ik dat wil. Zo heb ik al pakketten in ontvangst genomen op het fietspad, bij de Albert Heyn en voor de Action.

Kom twee jaar in een stad wonen, dan spreken we elkaar over hetzelfde onderwerp op 11-02-2018
:woot:

Doordrammende 8600, Zoevende G3 en
een MacMini
BAS Group vraagt uitstel van betaling aan
11 februari 2016 - 09:58    reactie #33
geplaatst door: Pshot
.
Bewerkt: 31 maart 2021 - 12:35 door macqintosh
BAS Group vraagt uitstel van betaling aan
15 februari 2016 - 19:43    reactie #34
geplaatst door: iEscape
met vriendelijke groet, iEscape
BAS Group vraagt uitstel van betaling aan
29 februari 2016 - 21:26    reactie #35
geplaatst door: VwVanFan

AMSTERDAM -

De 32 resterende winkels van elektronicaketen Dixons gaan sluiten.

Dat meldt moederbedrijf Relevant Holding zojuist in een persbericht. Dixons gaat alleen online verder. Een aantal winkels gaat verder onder de vlag van Phone House, iCentre of MyCom. De komende weken is er bij Dixons een grootscheepse opruiming van de voorraden.

Het is al langer onrustig rond Dixons, dat in 1975 is opgericht. Na een faillissement vorig jaar werd de keten overgenomen door Relevant Holdings, samen met de ketens MyCom en iCentre.

Volgens retaildeskundige Cor Molenaar zit Dixons nu eenmaal in een sector waar veel zware klappen vallen. "Er is in deze branche geen vernieuwing", zegt hij. "En bovendien is de prijsstelling van producten uiterst transparant. De prijzenslag is keihard, mensen zoeken hun spullen gewoon op internet. Onderscheidend zijn is lastig op het vlak van consumentenelektronica. In de modebranche kun je nog kiezen om een andere collectie te gaan voeren, maar in deze sector kun je je alleen onderscheiden door heel veel service te bieden, zoals bijvoorbeeld Expert doet."

Inmiddels wordt een kwart van alle consumentenelektronica via webshops verkocht. "Dit jaar stijgt dat richting dertig procent", zegt Molenaar. "Tegelijkertijd is de markt in handen gekomen van drie grote partijen: Media Markt, Coolblue en Bol.com. Dixons zal niet het laatste slachtoffer zijn. Er zullen er nog wel meer definitief sluiten.


:thumbs-down:


Bron : Telegraaf.