Apple algemeen > Nieuwtjes en mededelingen
Column in Metro
gPod:
Zoals Dave H al meldde, heeft MacHouse dat in de Metro van afgelopen maandag meer dan goed gemaakt. Maar wel erg overdreven om dit via de media uit te moeten spelen zeg. Er zijn inderdaad veel MacBook bezitters met dit probleem, laten we hopen dat ze niet allemaal op deze manier de media op gaan zoeken. Overigens is het probleem inmiddels 'erkend' door Apple, althans aan de reparateurs. Ik kreeg vandaag te horen dat er een interne memo van Apple rond is gegaan en dat bij spontaan uitvallende MacBooks het complete logicboard EN de heatsink moeten worden vervangen (wat waarschijnlijk betekend dat de mijne nog wel een poosje blijft logeren...).
mvdg:
Ik wist niet wat Machouse had gedaan aangezien dat niet in de reactie van Dave H stond, alleen dat er iets was in de metro.Ben het met je eens, dit hoort niet via zoiets uitgespeeld te worden.En "veel problemen", volgens mij is het nog steeds relatief, de Macbook is verreweg de best verkopende Mac van het afgelopen halfjaar. Honderdduizenden van die dingen worden verkocht in korte tijd dus is het normaal dat je in een paar maanden aardig wat reacties leest over problemen. Vergeet niet, duizend probleemgevallen op 100 000 computers is nog steeds vrij laag in notebook verkoop termen. Ook bij andere merken is er regelmatig iets mis met zo'n apparaat.
mollie319:
ja ik zou die abraham ook hebben laten wachten,
sjeses. ze WIL dit, en ze WIL dat. en het MOET zo en wel nu meteen omdat mevrouw een kapot apparaat heeft.
Doe ff gezond zeg he!Ik vindt de aktie van machouse, de advertentie van afgelopen maandag, dan wel weer grappig.
Alleen jammer dat het op deze manier moet.Marcel
mvdg:
Heeft iemand een screenshot? Iedereen verwijst wel naar die advertentie maar niemand zegt wat er dan in stond..
Leon:
[news]De metro van maandag is hier te bekijken. De advertentie staat op pagina 4. Er is een bosje rozen op te zien, een MacBook en de tekst; "Beste Ebru, je nieuwe MacBook staat voor je klaar bij MacHouse. Groeten, Ciaran". Echt humor!Niet bepaald goede reclame voor de dealer in kwestie. Het voelt alleen wel een beetje als machtsmisbruik om er een hele column aan te spenderen in een krant om je persoonlijke frustraties te uiten en je gelijk te halen. Natuurlijk ben je vrij om te schrijven in een column wat je wil, maar het had haar natuurlijk wel gesierd wanneer ze gewoon even bij die dealer langs had gegaan met het probleem, want mailen en bellen werkt nu eenmaal niet altijd. Zeker niet wanneer het erg druk is bij zo'n dealer. Dat is geen excuus natuurlijk, maar het is dan natuurlijk wel aan jezelf om daar een beetje verstandig mee om te gaan.Beste Ebru,Voortaan gewoon dat ding onder je arm nemen, naar de dealer toe en daar met de nodige bombarie op de toonbank neerleggen en een nieuwe claimen (indien dit binnen 14 dagen na aanschaf is). Niet mailen, niet bellen maar gewoon actie ondernemen. Da's de enige manier die wél werkt namelijk. [/news]
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie