Vodafone is opzich een prima provider wereldwijd maar dan voor telefoons! grote vriend!
Alleen in mijn geval reageerde de tweede helpdeskmedewerker wel normaal. Geen idee waar het aan lag dat het twee keer mis ging, misschien dat je nog erg boos was bij de tweede keer?[/news]
ernst om 12:51, 18-02-2009( valt nog mee dat je niet bij HetNet,Ziggo,Online,T-Mobile zit )
macsiem om 20:27, 1-04-2011Ideaal vind ik dat je een mailtje krijgt, wanneer iemand je antwoordapparaat thuis heeft ingesproken en dat je deze ingesproken tekst kan beluisteren als bijlage van je mail.
Dat levert Telfort ook al minstens drie jaar...
Uiteindelijk, na veel mailen, is het gecrediteerd, maar leuk was 't niet.
Toch blijf ik bij Xs4all. Om de kwaliteit van het product dus...
Alvinus om 14:19, 3-04-2011Ik vind ze inderdaad wat duurder, maar krijg zonder morren steeds gratis het nieuwste modem en werd er onlangs op attent gemaakt dat ik best een goedkoper abonnement kon nemen.
Dit laatste is de reden waarom ik er nu weg ga. Twee keer probleem gehad, maar aangezien ik een gemigreerde klant ben (ex Demon) krijg ik dus geen modem alleen als ik eerst een ander pakket neem. Dit heeft me dus doen besluiten om binnenkort naar een andere provider om te gaan kijken.
PS bij Ziggo bel je via 1200 gratis met de helppijn. Ook krijg je een nieuw modem indien noodzakelijk. Zo staat er een modem met wifi mogelijkheid op stapel.
(Bewerkt door Onderkoffer om 16:20, 4-04-2011)
Tel uit je winst... (of je verlies, als je bij xs4all zit)
Demon en XS4all doen me denken aan inbellijnen en 56k modems. Vroegah
en ik betaal graag meer om ergernis te vermijden...Dat is ook de reden dat ik een MacBook en geen Dell heb