geplaatst door: Brinky
Op mijn lijst van falende Apple spullen. MacBook Pro 2018. Het keyboard haperde en inderdaad constateerde Card het alom bekende probleem.

O ja en omdat ik hem niet via Coolblue aangemeld had, de verkopende partij, gaan ze de ratelende fan niet onder garantie vervangen. Daarvoor moet ie eerst met nieuw keyboard naar mij en daarna weer naar Coolblue, waarna hij wellicht weer naar Card gaat.

Ach zo blijf je bezig.

ps en ik heb er niet boven gegeten, wel een keer recepten opgezocht, zou dat het zijn?
geplaatst door: Kapotlood
Ik heb hier een MacBook Pro uit 2016 die afgelopen april z'n tweede nieuwe topcase heeft gekregen. Ik ben er ook echt heel zuinig mee, maar dat toetsenbord blijft een gevoelig punt bij die apparaten. Ben blij dat ze daar weer vanaf gestapt zijn bij de nieuwe versies, want dit was geen succes.

Eén voordeel: met een nieuwe topcase heb ik na 3 jaar ook gelijk een nieuwe accu… dat is dan wel weer leuk ;-)

Maar ik gebruik 'm nu gewoon dichtgeklapt met extern toetsenbord. Over anderhalf jaar mag deze vervangen worden (hij is zakelijk gekocht), dus ik neem geen risico meer. :)
geplaatst door: Brinky
Het beste is wellicht om hem helemaal maar niet te gebruiken. Daar schijnt ie niet tegen te kunnen
:wink: