Dinsdag 08-07-2008
Even iPhone reserveren bij 'mijn' Apple Premium Reseller waar ik een goede klant aan huis ben.
Krijg e-mail terug met allerlei vraagjes waaronder: zou u een 2 jaar durend Mobistar abonnement aangaan.
Ik zeg nee op deze laatste vraag en krijg nadien te horen dat er geen meer zijn.
Donderdag 10-07-2008 in het Mobistar Center.
Of ze een iPhone opzij konden leggen. Neen doen we niet, eerste komt eerste maalt. Welke toestel ik zou willen? Een G16 wit/zwart. Heeft u een abonnement bij Mobistar? Nee. Wil u er een? Ja.
Plots verschijnt er een papier vanonder de toog (met titelhoofd iPhone) en worden netjes mijn naam en gegevens genoteerd in de juiste kolommen genoteerd. OK in orde zo meneer, komt u morgen maar dan ligt hij klaar, maar liefst na de middag als de drukte voorbij is.
11-07-2008, 11u30.
Ik kon mij niet houden en zie dat er niet veel volk is dus stap het Mobistar Center binnen.
Ooh ja meneer, hij ligt hier regelen we even. Ondertussen staat de telefoon roodgloeiend. Neen geen iPhones meer..., ten vroegste 18-7,... .
Als er een andere gegadigde klant de winkel binnenstapt wordt mijn iPhone 'onopvallend' onder de toog geschoven met de medeleling, uitverkocht.
11-07-2008, 12u00.
Blij als een kind (boy's with their toys) thuis. met het besef, zonder abonnement had ik hem vandaag nooit gehad.