geplaatst door: MacFrankie
Het bewijs daarvoor kun je hier lezen.
Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!
Microsoft snapt het tablet-concept nog steeds niet!
20 augustus 2013 - 16:36    reactie #1
geplaatst door: jackybe67
Word een zielige vertoning, die vergelijkingen met de iPad. Meerde keren dat er echt onwaarheden worden verteld. En als je ze al doet, doe het dan met bravoure zoals de Mac-Pc advertenties. :-)
iMac 27 inch i5 (thuis), iMac 21,5 inch (werk), iPhone 6 64 gb, Apple Watch
Microsoft snapt het tablet-concept nog steeds niet!
20 augustus 2013 - 16:55    reactie #2
geplaatst door: aryen
Niet alleen los je dat gesuggereerde toetsenbordprobleem simpel op met
zo'n Logitech Ultrathin-cover, in de realiteit zie je in de collegezalen niet
zozeer iPads maar met name MacBooks - met toetsenbord dus.
Elke dag muzikale connecties met de CoverX Muziekquiz op conxies.nl
Microsoft snapt het tablet-concept nog steeds niet!
22 augustus 2013 - 18:58    reactie #3
geplaatst door: Photocell
Zolang MS niet doorkrijgt dat een tabblad geen laptop is, blijf je dit tegenkomen.
Teveel om hier op te noemen
Microsoft snapt het tablet-concept nog steeds niet!
22 augustus 2013 - 19:36    reactie #4
geplaatst door: Pieterr
Jongens, het is reclame, dat is iets anders dan de waarheid.  :smile:

Amerikaans gebruik om een concurrent belachelijk te maken in "komische" spotjes.

Apple heeft het zelf ook jarenlang gedaan.

"One experiment is worth a thousand expert opinions."
Microsoft snapt het tablet-concept nog steeds niet!
22 augustus 2013 - 19:41    reactie #5
geplaatst door: MacFrankie
Dat klopt.

Maar in een reclame hoor je je eigen sterke punten te benadrukken, niet de sterke punten van je grootste concurrent!

Dus: of MS snapt het tablet concept niet, of ze snappen niet hoe reclame werkt.

Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!
Microsoft snapt het tablet-concept nog steeds niet!
22 augustus 2013 - 20:29    reactie #6
geplaatst door: Pieterr
"There is only one thing in the world worse than being talked about, and that is not being talked about."

En zo heb jij (misschien onbedoeld) MS toch maar weer een dienst bewezen.  :smile:

"One experiment is worth a thousand expert opinions."
Microsoft snapt het tablet-concept nog steeds niet!
23 augustus 2013 - 16:29    reactie #7
geplaatst door: Ger Nijkamp
Laatste Microsoft nieuws: Ballmer stopt als Microsoft-topman.

[ Ger ]

Website: gernijkamp  
Linkedin: gernijkamp
Microsoft snapt het tablet-concept nog steeds niet!
25 augustus 2013 - 11:16    reactie #8
geplaatst door: Robert

Citaat
Pieterr om 20:29, 22-08-2013
"There is only one thing in the world worse than being talked about, and that is not being talked about."

Die reclame-waarheid is inmiddels al zo vaak onderuit gehaald (ook door onderzoek), dat het misschien een goed idee is om die niet meer te citeren...  :wink:

Verder lijkt het me een héél erg dom idee om voor een collegezaal te kiezen in deze commercial, het zijn waarschijnlijk juist studenten zijn waarvan de meeste allang zullen weten dat je gewoon een toetsenbord bij een iPad kan gebruiken en dat er ook opties verkocht worden die hetzelfde (of beter) zijn dan wat Lenovo aanbiedt...

Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
Microsoft snapt het tablet-concept nog steeds niet!
25 augustus 2013 - 11:21    reactie #9
geplaatst door: Pieterr
Citaat
Robert om 11:16, 25-08-2013

Die reclame-waarheid is inmiddels al zo vaak onderuit gehaald (ook door onderzoek)...

Kom maar op met je onderbouwende referenties dan. Of is dit gewoon weer een staaltje blufpoker?
"One experiment is worth a thousand expert opinions."
Microsoft snapt het tablet-concept nog steeds niet!
25 augustus 2013 - 11:39    reactie #10
geplaatst door: Robert

Citaat
Pieterr om 11:21, 25-08-2013
Kom maar op met je onderbouwende referenties dan. Of is dit gewoon weer een staaltje blufpoker?

Ik ben nu aan het zoeken, maar vraag me in de tussentijd wel af waar ik het woordje 'weer' aan verdiend heb, volgens mij staaf ik beweringen die ik hier doe altijd met links (als daarom gevraagd wordt)...  :cool:

Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
Microsoft snapt het tablet-concept nog steeds niet!
25 augustus 2013 - 12:05    reactie #11
geplaatst door: Pieterr
Er was ooit een biertje waar veel over gepraat werd.  :wink:
"One experiment is worth a thousand expert opinions."
Microsoft snapt het tablet-concept nog steeds niet!
25 augustus 2013 - 12:16    reactie #12
geplaatst door: Robert
Eeh, dat biertje bevestigt toch mijn stelling..?  :blink:
Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
Microsoft snapt het tablet-concept nog steeds niet!
25 augustus 2013 - 12:29    reactie #13
geplaatst door: Pieterr
Zo makkelijk kom je natuurlijk niet weg.  :wink:


Ik heb het idee dat er hier op MacFreak door sommigen nog teveel naar Microsoft wordt gekeken als zijnde dé grote tegenstander van Apple. Dat was vroeger zo, maar tegenwoordig zijn er andere bedrijven die zo'n positionering een stuk meer verdienen. Denk aan Samsung en Google. Lachen om Microsoft is misschien een beetje dom als je ondertussen links en rechts wordt ingehaald door anderen. Kijk naar het "Nexus 7" topic dat we hier onlangs hadden.

"One experiment is worth a thousand expert opinions."
Microsoft snapt het tablet-concept nog steeds niet!
25 augustus 2013 - 12:44    reactie #14
geplaatst door: Robert
Misschien lees jij iets anders in de zin "There is only one thing in the world worse than being talked about, and that is not being talked about." dan ik, maar in de reclame- en marketingwereld leefde lang het idee dat je je niet zozeer om negatieve beeldvorming hoefde te bekommeren, als er maar over je gepraat werd.

Inmiddels is dat door onderzoek allang achterhaald (onderzoek dat ik nu jammer genoeg niet terug kan vinden), maar jouw Buckler-voorbeeld maakt volgens mij exact hetzelfde duidelijk.

Nadat Youp van 't Hek het over Buckler had gehad in zijn conference werd er niet minder over het merk gepraat, in tegendeel. Maar het hielp de verkoop van het merk beslist niet, en uiteindelijk ging het er zelfs aan ten onder.

Dat onderstreept volgens mij het punt dat er in dit draadje gemaakt wordt: er kan wel over je gepraat worden, maar als dat niet positief is dan kan je dat wel degelijk schaden (en dat effect wordt door de sociale media alleen nog maar versterkt).

Dat MS allang niet meer de grote tegenstander is van Apple is volgens mij bij iedereen die deze site een beetje volgt wel bekend, maar is volgens mij niet waar we het hier over hebben.

Of ik heb jouw bijdrage helemaal verkeerd begrepen...

Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.