Sypie om 22:58, 28-11-2010
Da's al een heel stuk makkelijker: stennis schoppen over een product wat net 2 dagen buiten garantie is doe je beter in een Apple store dan bij een reseller. Kan de consumente eindelijk eens z'n beklag doen aan de bron!
Tja, dan moet je 'm ook bij de bron (Online of Oflline Apple Store) hebben gekocht anders heeft dat niet veel zin. Met de winkel waar je 'm gekocht hebt heb je een overeenkomst gesloten en dat is de partij die moet zorgen voor een deugdelijk product.
Maar mijn Apple producten doen het gewoon altijd, heb weinig te klagen en ik denk dat dat voor de meerderheid geldt.
Sypie om 22:58, 28-11-2010
En zoals ook bij de buren wordt verteld: de resellers in Amsterdam zullen het moeilijk krijgen. De meeste mensen willen natuurlijk een Apple tugtasje hebben, zoals ik die van mij dagelijks gebruik.
Voor de MacFreaks is een officiële Apple Store iets speciaals maar voor veel mensen zal het niet uitmaken waar ze hun Mac kopen. Sterker nog, het gros van de niet MacFreaks weet het verschil niet eens, die denken dat alle APR's winkels van Apple zijn. Lees de comments maar eens bij iPhoneclub.nl. Denk dat dat vooral geldt voor de Apple gebruikers die alleen een iPod/iPhone/iPad hebben en geen Mac.
(Bewerkt door Rutger om 23:42, 28-11-2010)