Reseller ellende
22 mei 2010 - 18:13    reactie #75
geplaatst door: Ziegler
Dat draadje kan je rustig laten staan hoor. Als je het mailtje anoniem maakt, is er niets aan de hand.
Reseller ellende
22 mei 2010 - 18:23    reactie #76
geplaatst door: Okkie
Denk je?
Heb het draadje gekuist.

E-mail adres was natuurlijk een suffe fout van mij en was inmiddels weggehaald door de moderator.

(Bewerkt door Okkie om 18:25, 22-05-2010)

"Beads flow echoes, can understand the power."
Reseller ellende
22 mei 2010 - 18:32    reactie #77
geplaatst door: Ziegler
Netjes vind en vond ik het niet dat je een mailtje integraal overnam, maar zolang het anoniem is kunnen ze je juridisch niets maken. Jij mag best je ongenoegen uiten over de gang van zaken in dit geval. Of je gelijk hebt of niet doet niet ter zake. Je moet alleen redelijk blijven. Je kan niet zomaar in het wilde weg beschuldigingen uiten met naam en toenaam. Dat kan als smaad of laster gezien worden.

(Bewerkt door Ziegler om 18:32, 22-05-2010)

Reseller ellende
22 mei 2010 - 18:53    reactie #78
geplaatst door: Okkie
Ik vraag de moderator wel het draadje te wissen.
Heb geen zin om door een suffe fout van mij in de ellende te belanden.....
"Beads flow echoes, can understand the power."
Reseller ellende
22 mei 2010 - 20:10    reactie #79
geplaatst door: Efefes
Ach
Draadje zou ik lekker laten staan, wellicht dat dan de servicegerichtheid
van Apple resellers in Nederland wat beter wordt en ik me niet elke
keer groen en geel hoef te ergeren als ik de, over het algemeen onzinnige,
opmerkingen hoor als ik toevallig eens bij een reseller naar binnen loop.

Ook bij Kassa en Radar worden zaken bij naam en toenaam genoemd,
die sommatie van deze directeur negeren derhalve. Erg kinderachtig als
hij dat bij jou via e-mail heeft aangekaart, een beetje ondernemer zou
beginnen met telefonisch excuses te maken en dan wellicht vriendelijk
te verzoeken of je eea wat zou kunnen opkuisen. Kennelijk voelt hij
zich aangesproken.

Reseller ellende
22 mei 2010 - 20:12    reactie #80
geplaatst door: LuckyLuke
Nou dat je een boze email hebt gehad van de directeur betekent wel dat je inmiddels in beeld bent. Had je dat niet als onderhandelingspositie mee kunnen nemen om de zaak voor alle partijen tot een goed einde te brengen.
Reseller ellende
22 mei 2010 - 20:26    reactie #81
geplaatst door: rvanoostrum
@Efefes: Wellicht is de ondernemer verder geen excuus verschuldigd? De domme opmerkingen van de verkoper zijn genoteerd en daarvoor is een giftcard van maar liefst 25,- aangeboden. Het lijkt er eerder op dat niet alleen TS maar ook veel reageerders hier de zaak op de spits willen drijven en de 'ondernemer' aan de schandpaal willen nagelen.

Ondertussen krijg ik zelf steeds meer de indruk dat TS ons een zeer gekleurd verhaaltje heeft verteld. Uiteindelijk blijkt dat er destijds akkoord is gegaan met de kosten. Dan moet je het daar ook verder niet meer over hebben vind ik. Je kan dan nog wel aangeven dat de reparatie niet helemaal goed is verlopen, maar daar moet je dan ook niet zo'n enorm punt van maken wanneer blijkt dat je dat zelf eenvoudig hebt kunnen oplossen. De opmerking van het bedrijf dat men dat had rechtgezet wanneer je even was langsgekomen is dan ook, wat mij betreft, de juiste manier van afhandelen.

Geef in ieder geval de reparateur de gelegenheid om gemaakte fouten te herstellen. Misschien moet TS de fouten van de verkoper wegstrepen tegen de door hemzelf gemaakte fouten en de giftcard accepteren en direct weer teruggeven!

en de groeten van ronald
Reseller ellende
22 mei 2010 - 20:26    reactie #82
geplaatst door: Okkie
In beeld was ik al wel.
En wat betreft naam en toenaam bij Kassa en Radar, daar had ik ook aan gedacht.
Maar die bestaan uit een heel team.

Dreigementen met juridische stappen, sommeren tot verwijderen en opmerkingen dat ik persoonlijke schade toebreng en gebrek aan respect heb vind ik wel een enorm mussenkanon..
Wie is er nu iegenlijk begonnen met gebrek aan respect, de verkopers toch....

Maar ik heb er geen zin in gezeur...

Moderator heeft een verzoek tot wissen gekregen...

(Bewerkt door Okkie om 20:37, 22-05-2010)

"Beads flow echoes, can understand the power."
Reseller ellende
22 mei 2010 - 20:39    reactie #83
geplaatst door: marco72

Citaat
Gottfried Julius om 9:39, 21-05-2010
Ik ben in Apeldoorn steeds keurig behandeld, maar dat was twee jaar geleden.

Juul

Nou ik niet..kwam van mijn werk (zag er ook niet echt uit maar goed) en wou een macbook pro kopen, 2,5 jaar geleden. Dit is wat de verkoper letterlijk zei: "Kan ik JE helpen of zijn we alleen maar aan het kijken". Dus ik liep de winkel maar weer uit met een portemonnee met 1800,-  euro die ik daar zeker had uitgeven. Had ze trouwens nog eerst gebeld of het model dat ik wou hebben op voorraad was, had die winkel gekozen omdat ik er die dag toevallig langs reed.

Sindsdien heb ik trouwens bij geen enkele APR meer wat gekocht. Maar steeds online en de laatste keer bij de Mediamarkt in Hengelo waar ik WEL netjes werd behandeld door een mevrouw die wel weet waarover ze praat zonder geouwehoer en je wel belt als snow leopard uit is en klaar voor je ligt in de winkel en wel weet wanneer je macbook pro geleverd wordt. Kortom voor mij alleen maar de online shop of nog liever eigenlijk: de Mediamarkt in Hengelo.

Apple TV iPhone 12 pro MacBook Pro 13" 2019 AirPort Extreme iPhone 4s MacBook Pro 13" 2010 iMac 27" 2010 iPad 2020 iPhone 6s
Reseller ellende
22 mei 2010 - 20:42    reactie #84
geplaatst door: Okkie
@rvanoostrum

Je mag er van vinden wat je wil maar wel goed lezen.
In het eerste bericht staat al dat er akkkoord was gegaan met de kosten.

En denk er aan als de "ondernemer" meteen had gereageerd op mijn e-mailtjes
dan was er niets aan de hand geweest...

Voor mij is de kous af.
Svp wissen die handel...

"Beads flow echoes, can understand the power."
Reseller ellende
22 mei 2010 - 20:44    reactie #85
geplaatst door: Pshot

Citaat
Okkie om 20:26, 22-05-2010
In beeld was ik al wel.
En wat betreft naam en toenaam bij Kassa en Radar, daar had ik ook aan gedacht.
Maar die bestaan uit een heel team.

Dreigementen met juridische stappen, sommeren tot verwijderen en opmerkingen dat ik persoonlijke schade toebreng en gebrek aan respect heb vind ik wel een enorm mussenkanon..
Wie is er nu iegenlijk begonnen met gebrek aan respect, de verkopers toch....

Maar ik heb er geen zin in gezeur...

Moderator heeft een verzoek tot wissen gekregen...

(Bewerkt door Okkie om 20:37, 22-05-2010)

Maak je niet druk Okkie, die toko voelt zich in het nauw gedreven en gaat nu hoog van de toren blazen door te dreigen met juridische stappen.

Nu moet je juist volhouden en hem hetzelfde mededelen. Naar het gerecht willen ze uiteindelijk nooit dus kiezen ze eieren voor hun geld. Mogelijk zelfs de gehele 65 euro aan eieren.

Reseller ellende
22 mei 2010 - 21:01    reactie #86
geplaatst door: het ModeratorTeam
Bij deze zetten we even een slotje op dit draadje. We beslissen later of het al dan niet gewist moet worden.
met vriendelijke groet, het ModeratorTeam