E-mail adres was natuurlijk een suffe fout van mij en was inmiddels weggehaald door de moderator.
(Bewerkt door Okkie om 18:25, 22-05-2010)
(Bewerkt door Ziegler om 18:32, 22-05-2010)
Ook bij Kassa en Radar worden zaken bij naam en toenaam genoemd, die sommatie van deze directeur negeren derhalve. Erg kinderachtig alshij dat bij jou via e-mail heeft aangekaart, een beetje ondernemer zou beginnen met telefonisch excuses te maken en dan wellicht vriendelijkte verzoeken of je eea wat zou kunnen opkuisen. Kennelijk voelt hijzich aangesproken.
Ondertussen krijg ik zelf steeds meer de indruk dat TS ons een zeer gekleurd verhaaltje heeft verteld. Uiteindelijk blijkt dat er destijds akkoord is gegaan met de kosten. Dan moet je het daar ook verder niet meer over hebben vind ik. Je kan dan nog wel aangeven dat de reparatie niet helemaal goed is verlopen, maar daar moet je dan ook niet zo'n enorm punt van maken wanneer blijkt dat je dat zelf eenvoudig hebt kunnen oplossen. De opmerking van het bedrijf dat men dat had rechtgezet wanneer je even was langsgekomen is dan ook, wat mij betreft, de juiste manier van afhandelen.
Geef in ieder geval de reparateur de gelegenheid om gemaakte fouten te herstellen. Misschien moet TS de fouten van de verkoper wegstrepen tegen de door hemzelf gemaakte fouten en de giftcard accepteren en direct weer teruggeven!
Dreigementen met juridische stappen, sommeren tot verwijderen en opmerkingen dat ik persoonlijke schade toebreng en gebrek aan respect heb vind ik wel een enorm mussenkanon..Wie is er nu iegenlijk begonnen met gebrek aan respect, de verkopers toch....
Maar ik heb er geen zin in gezeur...
Moderator heeft een verzoek tot wissen gekregen...
(Bewerkt door Okkie om 20:37, 22-05-2010)
Gottfried Julius om 9:39, 21-05-2010Ik ben in Apeldoorn steeds keurig behandeld, maar dat was twee jaar geleden.Juul
Juul
Nou ik niet..kwam van mijn werk (zag er ook niet echt uit maar goed) en wou een macbook pro kopen, 2,5 jaar geleden. Dit is wat de verkoper letterlijk zei: "Kan ik JE helpen of zijn we alleen maar aan het kijken". Dus ik liep de winkel maar weer uit met een portemonnee met 1800,- euro die ik daar zeker had uitgeven. Had ze trouwens nog eerst gebeld of het model dat ik wou hebben op voorraad was, had die winkel gekozen omdat ik er die dag toevallig langs reed.
Sindsdien heb ik trouwens bij geen enkele APR meer wat gekocht. Maar steeds online en de laatste keer bij de Mediamarkt in Hengelo waar ik WEL netjes werd behandeld door een mevrouw die wel weet waarover ze praat zonder geouwehoer en je wel belt als snow leopard uit is en klaar voor je ligt in de winkel en wel weet wanneer je macbook pro geleverd wordt. Kortom voor mij alleen maar de online shop of nog liever eigenlijk: de Mediamarkt in Hengelo.
Je mag er van vinden wat je wil maar wel goed lezen.In het eerste bericht staat al dat er akkkoord was gegaan met de kosten.
En denk er aan als de "ondernemer" meteen had gereageerd op mijn e-mailtjesdan was er niets aan de hand geweest...
Voor mij is de kous af.Svp wissen die handel...
Okkie om 20:26, 22-05-2010In beeld was ik al wel.En wat betreft naam en toenaam bij Kassa en Radar, daar had ik ook aan gedacht.Maar die bestaan uit een heel team.Dreigementen met juridische stappen, sommeren tot verwijderen en opmerkingen dat ik persoonlijke schade toebreng en gebrek aan respect heb vind ik wel een enorm mussenkanon..Wie is er nu iegenlijk begonnen met gebrek aan respect, de verkopers toch....Maar ik heb er geen zin in gezeur...Moderator heeft een verzoek tot wissen gekregen...(Bewerkt door Okkie om 20:37, 22-05-2010)
Maak je niet druk Okkie, die toko voelt zich in het nauw gedreven en gaat nu hoog van de toren blazen door te dreigen met juridische stappen.
Nu moet je juist volhouden en hem hetzelfde mededelen. Naar het gerecht willen ze uiteindelijk nooit dus kiezen ze eieren voor hun geld. Mogelijk zelfs de gehele 65 euro aan eieren.