Nu eens kijken of je uberhaupt een zinnig antwoord krijgt. Excuses zouden op zijn plaats zijn.
Is het niet mogelijk dat hun zien dat er 'opeens' veel 'commercieel' wordt gemaild vanuit jouw adres en hun gelijk de boel dichtgooien ?
Tot nu toe ook alleen maar ellende gehad met Telfort, wat ik heb gelezen in dit draadje is dat er nog steeds hetzelfde personeel zit, ben bang dat ze plots een stuk onkundiger en/of een stuk minder gemotiveerd zijn geworden.
(Bewerkt door macossie om 15:59, 2-06-2008)
Nicky om 10:30, 2-06-20080,30 per minuut = 18,- bruto per uur. Voor dat tarief kom ik mijn bed niet uit.
De helft van de tijd sta je als beller in de wacht, en moet je ook betalen. Het levert Telfort dus 36,- per uur op. Dat is toch aardig binnenlopen via de telefoon.
Fijn MM, dat je internet het weer doet. Ik heb zo de indruk dat het volstrekt willekeurig, en afhankelijk van het humeur van de abuse-afdeling gebeurt. Bij mij is er niet eens een bult(je) mail verstuurd, maar schijnt het modem standaard niet goed te zijn geconfigureerd. Nu heb ik dat zelf gedaan na de tweede off-line-haal-actie, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen hier moeite mee hebben.Gelukkig kan je ze altijd bellen voor goed advies
Ik heb uitgelegd dat ik sinds een half jaar boekverkoper ben en dus veel mails krijg en ook moet versturen. Ik heb ook gesuggereerd dat ze mij waarschijnlijk naar een veel duurder zakelijk abbo willen dirigeren, maar daar heb ik niks aan. Als dat eruit ligt (zoals recent0 kan ik niks en heb ik ook niks aan een paar centen.Men gelooft (die indruk kreeg ik en werd me ook gezegd) dat ik ter goeder trouw ben dus daar ligt het niet aan. Het maakt ze ook niet uit of ik via mijn eigen smtp de mail verstuur. Via hun smtp is het probleem.
@FlippnJJ: dus jij bent al 2x afgesloten geweest? Nou lekker, en de tweede keer was zeker 'definitief'?Heb je nog met moord en doodslag moeten dreigen om weer aangesloten te worden?
@Nicky: ik verdiende bij KPN InternetPlusBellen maar liefst 8.33 Euries per uur. En ik heb nog loonsverhoging gehad ook nog, maarliefst 10 hele centen!Wij zeiden altijd daaro dat de schoonmakers waarschijnlijk meer verdienden dan wij.
(Bewerkt door MacMiep om 17:34, 2-06-2008)
Ik lees dit draadjes nu pas in zijn geheel door.
Een punt wat niet aan de orde is gekomen is de ongelijkheid van benadering van verschillende klanten.
Ik heb een Pc-zus bij Telfort (internet en bellen). Die heeft een viertal weken geleden een keurige mail gekregen waarin werd uitgelegd wat er met haar PC gebeurde, met een keurig advies wat er met haar PC diende te gebeuren, en een keurige termijn van een week waarbinnen ze het probleem opgelost diende te hebben. Daarna zou pas afgesloten worden. Ik heb haar meteen een van mijn Macjes geleend zodat ze nog verder kon internetten. Heb de PC mee naar huis genomen om hem daar onder hande te nemen.Ik heb de mailtjes van Telfort als kopie nog ergens bewaard. Bij haar gingen ettelijke duizenden mailtjes het net op. Ik heb alles er af gehaald, schijf opnieuw geformatteerd, alle beveiligingssoftware er op gezet die nodig was enz enz....
Het gaat me om het verschil in benadering. De ene regio gaat er anders mee om dan de andere regio ?
@MacMiep ; wil je de mailtjes van Telfort aan mijn zus inzien dan zal ik nadat ik haar toestemming heb gevraagd je dit graag toesturen.
Heb je een punt meer, denk ik zo.
groetjes
PSYCHOMAC
En voor iedereen die vol lof is over xs4all, daar heb ik in het verleden gedonder mee gehad wat ook helemaal niet prettig werd afgerond en dan ook resulteerde in mijn vertrek bij xs4all.[/news]
Fool om 9:54, 3-06-2008[news]En voor iedereen die vol lof is over xs4all, daar heb ik in het verleden gedonder mee gehad wat ook helemaal niet prettig werd afgerond en dan ook resulteerde in mijn vertrek bij xs4all.[/news]
(Bewerkt door Flix om 15:42, 3-06-2008)
Word ik anders behandeld omdat ik Macgebruiker ben? Ook maar een klachtenbrief naar de Commissie Gelijke Behandeling?
Dank voor je aanbod. De klachtenbrief met argumenten is al weg (meteen gisteravond op de post geknald, dit soort dingen doe ik altijd direct, dat geeft rust), maar mocht het tot een discussie komen of ze sturen een nietszeggende brief terug, dan zou ik ze graag als argument gebruiken. We kunnen ze daarvoor het beste anonimiseren. Je moet de kat niet op het spek binden.
Wat betreft een andere provider, mijn Pa zei het op een oude Groningse wijze: "Of ut nou oet de schietert of oet de miegert komt, hest altied wat."De vertaling naar het Nederlands resulteert in een poep-pies praatje, dus ik laat 'm maar ter ieders fantasie zo staan....
XS4all zal wel erg goed zijn, maar ik denk niet dat ik die helpdesk nodig ben. Ik bedenk me nog wel op wat ik ga doen. In ieder geval heb ik (mijn digibete) Pa en Ma verrast met het goedkoopste ADSL abbo dat kon: HetNet. 9.95 voor het eerste jaar en per maand opzegbaar. Gratis draadloos modem te leen. 1.5 Mbit.Zo heb ik in ieder geval een backup en hoef ik geen vrienden lastig te vallen.
Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen!
grtz, MM
MacMiep om 18:40, 3-06-2008"Of ut nou oet de schietert of oet de miegert komt, hest altied wat."
@Peter: oh, mogen er maximaal 2 mensen per dag op je site komen of zoiets?
Ziet er niet zo heel belachelijk uit hoor.
Basic Website Advanced Websitevanaf 23,- per maand vanaf 36,50 per maand500 MB schijfruimte 1 GB schijfruimte40 GB dataverkeer per maand 100 GB dataverkeer per maand1 domeinnaam inbegrepen 1 domeinnaam inbegrepen15 mailboxen, onbeperkt e-mailadressen50 mailboxen, onbeperkt e-mailadressenU kunt een back-up maken van uw websiteU kunt een back-up maken van uw websiteXS4ALL beheert de webserver XS4ALL beheert de webserver 1 database inbegrepen
Maar jij zal het wel over de kleine lettertjes hebben neem ik aan. De prijzen zijn in ieder geval veel te hoog voor mij. Zo'n Miep-imperium heb ik nog niet opgebouwd hoor. En ookal zou dat, dan hol ik nog naar de Aldi en de Action!
(Bewerkt door MacMiep om 20:08, 3-06-2008)
MacMiep om 18:40, 3-06-2008...Wat betreft een andere provider, mijn Pa zei het op een oude Groningse wijze: "Of ut nou oet de schietert of oet de miegert komt, hest altied wat."De vertaling naar het Nederlands resulteert in een poep-pies praatje, dus ik laat 'm maar ter ieders fantasie zo staan.... ...
Laat het idd maar aan ieders fantasie over, voor je het weet word je ook nog van MacFreak verbannen wegens schuttingtaal!
Mijn opa zei altijd: "Nait mieg'n moar doun". Letterlijk vertaald is het ook zo'n praatje als van jou, maar als iedereen die "raad" op zou volgen, zou de wereld er een stuk beter uitzien!
MacMiep om 20:03, 3-06-2008Ziet er niet zo heel belachelijk uit hoor.
check eens antagonist.nl
veel goedkoper
Die ga ik zeker bookmarken!
PS: had ik al gemeld dat het storm loopt met boekbestellingen van iPhoto?Vannacht de ECHT GROTE mailing verstuurd. Wel via mijn eigen SMTP hoor.
"Uit onze administratie blijkt dat in een telefonisch onderhoud met een van onze medewerkers u al duidelijk is gemaakt dat de door ons verstuurde email* op een verkeerd moment is verstuurd.
Het is helaas niet mogelijk de afsluiting uit onze administratie te halen, wij willen u vriendelijk verzoeken te handelen conform onze Algemene Voorwaarden. Deze stellen dat er sprake is geweest van handelingen die ons netwerk potentiële schade hebben toegebracht en dat er door andere klanten hinder is ondervonden als gevolg van uw acties."
(De e-mail die hier* bedoeld wordt is die van 'u bent weer aangesloten en volgende keer waarschuwen we niet zoals we deze keer wel gedaan hebben)
Telfort liegt hiermee dat ze barsten. Ik heb het telefoongesprek namelijk opgenomen en daarin wordt met geen woord gerept hierover. Dit heb ik ze ook teruggemaild:
"Op 26 jun 2008, om 16:01 heeft Telfort Internet Klantenservice het volgende geschreven:
Uit onze administratie blijkt dat in een telefonisch onderhoud met een van onze medewerkers u al duidelijk is gemaakt dat de door ons verstuurde email op een verkeerd moment is verstuurd.
Dit is niet waar.
Dit kan ik aantonen, want ik heb het telefoongesprek opgenomen.
Ga jullie schamen!"
Ik zie nu trouwens dat de afzender een 'no-reply' adres is.... Dus. Nu weten jullie hoe de vork in de steel zit. Je wordt verneukt waar je bijstaat.
Sterkte...
Ze hebben trouwens zomerstop daar. Afwachten dus.
Hoe lang ga je het volhouden?( ik proef toch iets van, het is een KPN bedrijf en ik heb de pest aan KPN dus ik blijf maar doorgaan)Daarnaast hoor je te vermelden dat je een gesprek opneemt, zeker als je denkt het later te gaan mis/gebruiken. Doe je dat niet, ben je zelfs strafbaar........ (wet op de privacy enzo)
Josh om 19:30, 26-06-2008Als je na al deze ellende nog energie over hebt, kun je overwegen om contact met Tros Radar op te nemen.