geblokkeerd
kan/mag een ASP geld rekenen voor een reparatie onder garantie? Moeten die niet kosteloos zijn?
@Shmoo, het vervangings-programma van de batterij heeft helemaal niets met garantie te maken.
Strict genomen niet nee, maar links of rechtsom, Apple geeft hiermee toe dat ze iets niet goed hebben gedaan dus bieden ze een vorm van service/compensatie aan. .knipWaarom Robert niet geholpen wordt onder garantie blijft nog altijd een vraag. Hij heeft daar, zo lijkt het, wel recht op maar dit bedrijf wilt hem blijkbaar gewoon niet helpen of wilt niet de moeite nemen om dat te gaan regelen met Apple. Misschien hebben ze het ook druk gehad, is het een *-klusje, toevallig de verkeerde medewerker, wie zal het zeggen.
LJS heeft in dit geval geen enkele verplichting richting Robert. LJS is niet de leverancier van het product geweest en hoeft daarom ook niet kosteloos garantie te bieden op het product dat een andere partij geleverd heeft.
Maar waarom krijg ik LJS dan als optie in de Apole Support-app? Kennelijk handelen zij garantiegevallen voor Apple af. En dat doe je volgens mij zonder betaling, of niet. Als ik terug ben zal.ik er met Apple contact over opnemen, want het op zijn minst vreemd.