Gebruik je twee-factor-authenticatie?
Hier is het mee begonnen:Je Apple ID (xxxx@xxxx.be) is gebruikt om in te loggen op iMessage op een Mac mini genaamd “8gepc的Mac”. Datum en tijd: 26 juni 2018, 06:12 uur PDT
@maltje: je antwoord heb ik hier nog niet gezien.
Neen,Ik bekijk dit ff en pas aan indien nodig.mvg
"Je hebt onlangs verzocht om het wachtwoord voor je Apple ID opnieuw in te stellen. Klik op de link hieronder om dit proces af te ronden.Stel nu opnieuw in >Als je deze wijziging niet zelf hebt aangebracht, of als je denkt dat een ongeautoriseerd persoon toegang heeft gehad tot je account, ga naar iforgot.apple.com om onmiddelijk je wachtwoord opnieuw in te stellen. Log dan in bij je Apple ID‑accountpagina op https://appleid.apple.com om je beveiligingsinstellingen te bekijken en bij te werken.Met vriendelijke groet,Apple Support"
Beste naam-zoals-je-bij-Apple ben-bekend,Het wachtwoord voor je Apple ID (jouw apple id) is met succes opnieuw ingesteld.Bovendien zijn app-specifieke wachtwoorden die je hebt aangemaakt, herroepen. Wanneer je een app gebruikt die een app-specifiek wachtwoord vereist, dan dien je een nieuw wachtwoord te genereren en opnieuw in te loggen. Meer informatie.Als je deze wijziging niet zelf hebt aangebracht, of als je denkt dat een ongeautoriseerd persoon toegang heeft gehad tot je account, ga naar iforgot.apple.com om onmiddelijk je wachtwoord opnieuw in te stellen. Log dan in bij je Apple ID accountpagina op https://appleid.apple.com om je beveiligingsinstellingen te bekijken en bij te werken.Als je meer hulp nodig hebt, neem dan contact op met Apple Support.Met vriendelijke groet,Apple Support
Plaatst ook nooit jouw e-mailadres op een computerforum / internet, lekker gemakkelijk voor spam, phishing, hacken e.a. ellende . . . .
Ik heb toevallig vanmorgen mijn wachtwoord gewijzigd, en kreeg meteen onderstaande e-mailbericht: