Apple algemeen > Algemene vragen

Apple online store bestelling mislukt of niet?

(1/3) > >>

Cesar:
Ik heb vandaag via de online store van Apple een eerste bestelling geplaatst maar ik denk dat er iets misgelopen is. Kreeg na de betaling gewoon een blanco scherm en dat was het.

Krijg geen email van bestelling en in de bestelstatus zie ik ook niet dat ik iets besteld heb.
Het tel 08000200589 blijkt ook onbereikbaar

Wat nu?

nnsa:
Is je betaling wel afgeschreven ?

En heb je inderdaad ‘zakelijk’ als ondernemer gekocht ?

https://www.apple.com/nl/contact/

boiing:
Waarmee probeerde je te betalen? Je kunt een bestelling bij Apple altijd annuleren, dus geen risico om opnieuw te bestellen zou ik zeggen. Eventueel met een ander betaalmiddel.

Cesar:
Met VISA kaart maar gebruikte Itsme om te verifiëren en wellicht is daar iets misgelopen.

Cesar:

--- Citaat van: nnsa, 14 juli 2022 - 16:44 ---Is je betaling wel afgeschreven ?

En heb je inderdaad ‘zakelijk’ als ondernemer gekocht ?

https://www.apple.com/nl/contact/

--- Einde van citaat ---

Niet dat ik weet. Ze vroegen toch geen btw nummer dus neem aan van niet.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie