Apple algemeen > Algemene vragen

Geen schijf zichtbaar: hard- of softwareprobleem?

<< < (5/5)

Simply Channie:

--- Citaat van: Flix, 12 oktober 2021 - 14:50 ---Ik heb het even geprobeerd, maar Internet Recovery geeft inderdaad ook een OS X Base System (een Schijfkopiebestand) als volume.

Nou ja, kapot dus.

--- Einde van citaat ---

Idd, maar wel super dat je de moeite neemt om het te proberen!  :thumbs-up:

Flix:
Natuurlijk. Graag gedaan! En zo leren we, en ik in ieder geval, elke keer weer bij, en da's leuk. :shakehands:

boiing:

--- Citaat van: Simply Channie, 12 oktober 2021 - 19:33 ---Erg fijn om te lezen dat wanneer ik denk dat ik best duidelijk ben, ik dat dus ook blijkbaar ben :D

--- Einde van citaat ---
En moge dat dan als voorbeeld dienen hoe het wat mij betreft hoort :thumbs-up:. Een 'gesprek' over een probleem wordt zoveel makkelijker als:

- Het probleem goed wordt omschreven
- Soft- en hardware versies erbij staan
- Verteld wordt wat er al geprobeerd is en wat dat opleverde.
- ..en hoe iets afloopt maar ik weet zeker dat we dat gaan horen van je.

Ik blijf ook vrolijk meedoen aan de 'raad-maar-raak' draadjes maar af en toe :music:..

Simply Channie:
 :thumbs-up:

ProbleemBook is weer gewoon functionerende MacBook met de nieuwe schijf  :cool:

Ik bewaar de oude schijf nog even. Mocht ik het op mijn heupen krijgen om nog eens te kijken of ik er nog iets mee kan. Maar aangezien het voor de data niet nodig is gok ik dat dat project zal gaan verwateren  :hypocrite:

Dank jullie wel voor alle assistentie!  :worship:

boiing:
Toppie! Fijn om te horen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie