T-Mobile en hun service
9 mei 2019 - 14:41   
geplaatst door: mayo
Kennis met basis verstand van telefoons etc gaan nieuw abb afsluiten bij Tmobile.
iPhone X + iPad 6.
Thuis gekomen ziet de klant dat de iPhone 64 gig is de iPad 32 en de oude iPad ook 64.... dat is lastig.
Zelfde dag teruggegaan om de iPad om te ruilen voor een met meer geheugen, doos dus niet open geweest.

Nee dat kan echt niet, wat u kunt doen is, wij sturen u per post! een formulier toe, dat vult u in en zend zelf de iPad naar het door ons opgegeven adres. Dan krijgt u van ons, als de iPad binnen is, een formulier en daar mee kunt u deze iPad die hier op de toonbank ligt komen op halen.

Dus u kunt niet in die computer daar op de toonbank, waar u een uur geleden mijn contract heeft gemaakt, dat contract veranderen zodat ik die iPad die daar op de toonbank ligt, meenemen.

Nee echt niet, was het maar zo eenvoudig he.....
Waarom dan niet, tja dat zijn de regels he.
doet me in deze tijd rond 5 mei toch een beetje denken aan bevel is bevel, maar dat is mijn probleem

Na een week nog geen formulier ontvangen.

Dan ga ik maar eens proberen de iPad bij Amac in te ruilen voor een iPad pro, dus met flinke bij betaling.
Want de doos is dicht en een apple is toch een apple.
Nee dat kan echt niet, dat gaat u een hoop geld kosten, maar de doos is nog dicht en ik wil een iPad pro kopen!
nee dat gaat echt niet want u heeft de iPad niet hier gekocht en dan krijgt u 166 euro terug.

Weet je wat, ik koop al 20 jaar wat spullen bij de Appelstore online, iBook G3, Macbook pro 17", Mac mini, elders ook nog eens een iPod photo gekocht toen deze nog erg duur was, iPhones 3, 4, 5 ,6s+ etc etc
Die willen vast wel helpen, nou dat is lastig want als ik u serie nummer intoets krijgt u van ons bij inruil 166 euro terug, ja maar de doos is nog dicht? tja, die optie heb ik hier niet, wat u kunt doen is naar een appelstore gaan in bv Amsterdam en daar kijken wat ze voor u kunnen doen.

Anders maar op marktplaats of zo verkopen? en met dat geld kopt u dan bij ons een hele dure iPad pro met hele goede service.

 :thumbs-up: :happy:
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
antw: T-Mobile en hun service
9 mei 2019 - 15:28    reactie #1
geplaatst door: GeorgeM
Klinkt als een klassiek geval paarse krokodil.



Maar dat ze je bij Amac en Apple niet kunnen helpen vind ik niet zo gek.

T-Mobile leverde deze iPad, dus het is ook bij T-Mobile dat je jouw poot stijf moet houden en er op staan dat dat formulier alsnog meteen opgestuurd wordt.

Succes!
antw: T-Mobile en hun service
9 mei 2019 - 18:46    reactie #2
geplaatst door: MacFrankie
In een fysieke winkel gekocht betekent dat eventuele problemen ook in dezelfde fysieke winkel moeten worden opgelost.

Dit is geen garantiegeval maar een gevalletje ongeldige verkoopovereenkomst.
Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!
antw: T-Mobile en hun service
9 mei 2019 - 20:33    reactie #3
geplaatst door: Pshot
.
Bewerkt: 31 maart 2021 - 20:06 door macqintosh
antw: T-Mobile en hun service
9 mei 2019 - 20:50    reactie #4
geplaatst door: MacFrankie
Oké, ik dacht dat er een apparaat met te weinig opslag was geleverd. Maar ik zie het nu ook, het gaat niet om besteld / geleverd maar oud / nieuw...
Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!