Supportvragen iPhone > iPhone - Algemeen

Drama KPN "reparatie"....

(1/7) > >>

Robertomac:

3 weken terug heb ik mijn Iphone 4 bij de KPN aangeboden ter reparatie.... De problemen waren spontaan uitvallen tijdens bellen, games, opladen enz... Dit duidelijk aangegeven en ook erbij opgegeven dat dat ik alle vormen van resetten, herstellen enz... al had geprobeerd. Vanmorgen kon ik mijn toestel weer ophalen, dus in mijn auto gesprongen en gelijk gaan halen.(Had verwacht dat ik een nieuwe zou krijgen....) Thuis aangekomen mijn sim kaartje er weer in gedaan en wederom dezelfde problemen. Op de reparatie bon was als opmerking dat hij was ge-update en dat er hij was herprogrammeerd.... Dus weer terug naar de KPN en verteld dat de problemen nog steeds hetzelfde waren, dit keer ook de oplader meegenomen en laten zien dat de telefoon niet reageerde op de lader. (lader en kabel zijn o.k. werken op mijn ander iphone/ipods wel) De mevrouw van KPN heeft hierop de specialist van het reparatiecentrum gebeld en verteld wat er aan de hand was en dat mij Iphone nog steeds niet werkte.Deze man vertelde haar dat het geheugenkaartje niet goed was.(Dus ik zeg dit is een Iphone die zit er niet in....) Daarna wilde hij weten of dit wel de Iphone was die hij had hersteld en dat ik niet een andere bij me had. Ze moest de batterij maar loshalen en het Imei nummer doorgeven.... Dus wederom zeg ik haar dat dat niet kan met een Iphone... Om een lang verhaal kort te maken gaat mijn Iphone weer terug naar dezelfde reparateur... Ik mocht wel zelf het KPN formulier invullen omdat ik het beter kon omschrijven als de mevrouw van de KPN....Sta je toch met je rug tegen de muur??? Hopen dat het nog goed komt, maar heb echt mijn twijfels aan de KPN reparatie service....Wilde het ff kwijt  :sad:

Ziegler:
Altijd frustrerend, dat gezeur.

mikes:
Heb bij mobistar (belgië) zelfde probleem gehad. Na 2 weken via apple en nieuw toestel gekregen. Ontving je via je email adres een enquete van apple , met de vraag of je tevreden was over je herstelling? Indien niet heb ik mijn vragen over je al dan niet herstelling........

Baggus:


--- Citaat ---mikes om 0:00, 9-04-2011
Ontving je via je email adres een enquete van apple , met de vraag of je tevreden was over je herstelling? Indien niet heb ik mijn vragen over je al dan niet herstelling........
--- Einde van citaat ---
eeeeeh? :wacko:

Robert:
mikus bedoelt dat volgens mij je na een tijdje een link naar een vragenlijst over je reparatie van Apple zou moeten  krijgen, als dat niet zo is dan is die reparatie misschien niet door een officiële reparateur uitgevoerd.@ Robertomac: Eerlijk gezegd begrijp ik niet zo goed dat je akkoord bent gegaan met het opnieuw opsturen naar een reparateur waarvan de persoon aan de telefoon in ieder geval van toeten nog blazen wist...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie