Supportvragen iPhone > iPhone - Algemeen

Kan niet van land wisselen, dus niet updaten (iOS)

<< < (2/2)

nnsa:
Misschien helpt deze informatie nog iets ?

Turin:
Die info is zeker handig! Maar vroeger was alles niet zo uitgebreid, toen had ik gewoon een @me.com email met wat MobileMe opslag. Nu met al die nieuwe abonnementen en devices wordt het al snel ingewikkeld.

Maar het goede nieuws is dat het probleem is opgelost. Ik heb even met een Apple Advisor gechat, en schijnbaar kunnen ze dat niet veranderen. De enige oplossing was ATV+ te annuleren, van land te wisselen, de apps updaten (of verwijderen en opnieuw downloaden in de juiste Store) en dan terug naar de BE Store switchen.

Ik heb een One Time Personal Code (gewoon een gift card) gekregen om daarna mijn ATV+ abo weer gratis te activeren.

Beetje omslachtig maar uiteindelijk werkt alles weer zoals vanouds.

In de toekomst zal ik dus ooit nog eens Whatsapp moeten deleten en opnieuw installeren (en dan wel een backup voorhanden hebben).

Bedankt voor het meedenken!!

nnsa:
Mooi dat het is opgelost. Tip: maak backups van wat voor jou relevent is.

Ziegler:
Contact zoeken met apple was mijn tip geweest, maar dat had je zelf al bedacht!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie