Supportvragen iPhone > iPhone - Algemeen

Overgestapt naar een andere provider. Waarom?

(1/4) > >>

tantepoes:
Mijn abo bij T-Mobile loopt binenkort af en gelukkig valt er in iPhoneland veel te kiezen. Wellicht zijn er al mensen overgestapt naar een ander. Dat overweeg ik ook om de volgende redenen:Vodafone & KPN & Hi: sneller internet dan T-Mobile. Ik verwacht ook een betrouwbaarder netwerk. Maar.... wel een stuk duurder en met datalimiet. (Maar....zou voor normaal gebruik 1Gb of met de verdubbelaar bij KPN 2Gb niet genoeg zijn)Telfort: erg voordelig en het eerste jaar de abonnementen met 50% korting. En de internetverbinding is weliswaar 'Fair Use', maar de snelheid is niet om over naar huis te pennen!Blijven bij T-Mobile: Je weet wat je krijgt. Bellen en internetten meestal geen probleem, maar op de meest normale plekken (bijvoorbeeld Schiphol-Oost, Amsterdamse Weg langs het Noordzeekanaal) heb je geen bereik of geen 3G. T-Mobile is ook voordeliger dan de andere aanbieders.Meer keuze maakt het niet makkelijker.....Wie heeft er nog argumenten die ik wellicht zou kunnen vergeten?

Robert:
Ik ben erg tevreden met Telfort, heb ze nog nooit over m'b datagebruik gehoord (loopt de spuigaten niet uit, maar soms toch aardig wat i.v.m. webradio) en met name de (enorm lage) prijs gaf voor mij doorslag...

Ger Nijkamp:
Is dat gewoon zo'n Sim Only abonnement van Telfort, Robert..?[ Ger ]

FanBoy:
www.wirelesscircle.nlNetwerk van KPN, iphone voor 180 euro, goed abo verder......

chris:
Heb 6 weken geleden voor 2 jaar verlengd bij KPN (Zakelijke Belbundel). Mijn vraag aan KPN naar een nieuwe iPhone4........KPN antwoord: "Neen meneer, wij gaan de iPhone echt niet leveren. Hebben we niet en ziet er ook niet naar uit dat we hem gaan leveren".
Mijn oplossing; dealer heeft voor een origineel simlockvrije iPhone4 gezorgd, wat korting eraf en € 470,00 bijbetalen. Incl. een abo met 'zorgeloos internetten'.........Nou, de fair use policy van KPN is niet zorgeloos maar ronduit belachelijk. Bij 170Mb(!) (een nieuw speeltje, dus wat apps erop gezet) kreeg ik al een SMS met een waarschuwing. Nog nooit heb/had ik een filmpje bekeken of iets aan radio streamen gedaan. Alleen maar mailen, een beetje nu.nl en (uiteraard) iPhoneclub bekeken.
Nu worden mijn gesprekken zomaar afgerond naar hele minuten en had ik achteraf gezien de iPhone voor niks gehad. Maar goed, dat van dat bijbetalen wisten we, maar dat afronden niet en dat stinkt naar oplichting. Het internet staat er bol van, Kassa heeft er in een uitzending aandacht aan besteed, maar KPN...........doet niks. Arrogantie ten top!
Over 2 jaar, minus zes weken, ben ik daar na meer dan 10 jaar gewoon weg. En dan heb ik het nog geen eens over het slechte 3G bereik gehad.
Ze denken bij KPN dat ze de markt bezitten, maar volgens mij moet je die verdienen........door tevreden klanten.
Voor mij de volgende keer Vodafone!!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie